Perşembe 12.12.2019

İstanbul Havalimanı’nda ‘Süper Cuma’nın lideri Türkler oldu

‘Süper Cuma’ alışveriş haftasınde İstanbul Havalimanı’nda 12.5 milyon euroluk alışveriş yapıldı. İlk sırada Türkler var

'SÜPER Cuma' alışveriş haftası, İstanbul Havalimanı'nda bulunan Türkiye'nin en büyük duty free alanı Unifree'de de hareketli geçti. Toplam 179 bin 774 kişinin 12.5 milyon euroyu aşan alışverişinde, en fazla alışverişi ise Türkler yaptı. Unifree Duty Free'de parfüm, çikolata, içecek gibi farklı kategorilerdeki 300 üründe yüzde 50'ye varan indirim yapıldı. Pek çok ürünün satışında yüzde 70'lere varan artışlar yaşandı. En fazla içecek ve şekerleme ürünlerinde satış artışı yaşanırken bunu sırasıyla parfüm ve kozmetik, lokum gibi gıda ve hediyelik ürünler ile elektronik ve oyuncak ürünleri takip etti.
İKİNCİ SIRADA ÇINLILER VAR
Unifree CEO'su Ali Şenher, "Türkler 'Süper Cuma'da ilk sırada yer alırken ikinci Çinliler, üçüncü ise Almanlar oldu" dedi. Hareketli bir alışveriş haftası geçirdiklerini anlatan Şenher, "Sadece Türkiye'de değil, önde gelen birçok ülkenin havalimanında yer alan duty free'yi işlem hacimlerimizle geride bırakmaya devam ediyoruz. Mimarisi İstanbul Boğazı'ndan ilham alınarak tasarlanan ve 9 futbol sahası büyüklüğündeki gümrüksüz alışveriş alanı Bosphorus Zone'da dünyanın en lüks markalarının yanı sıra yerli markalara da yer vererek uluslararası prestij ve yerliliği aynı anda sunma stratejilerimizle büyüyeceğiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.