Pazar 26.07.2020

Pandemi ile e- ticaret yükselişe geçti

Ticaret Bakanlığı'nın 2019 yılına ait paylaştığı verilerde ülkemizde e-ticaret hacmi 136 Milyar TL olarak gerçekleşti. Ayrıca Bakanlığın sitesinde sektörlere göre dağılımlar, ödeme tiplerine ve en yoğun işlemlerin gerçekleştiği illere göre birçok bilgide mevcut. Faydata Bilgi Teknolojileri A.Ş. CEO'su Kenan Altun, e-ticaret yazılımlarının öneminin gitgide arttığını ve pazaryerlerinin yanısıra her KOBİ'nin kendi ürünlerini kendi sitelerinden de satmak istediğini vurguladı. Siber güvenlik alanında da faaliyetleri olan ALTUN, geliştirdikleri Judop eticaret yazılımını kendi geliştirmiş oldukları güvenlik ürünleri ile birleştirerek daha güvenli bir ortamı oluşturmayı ve bunun yanında Judop ile kullanıcı deneyiminin en üst seviyede yaşanmasını hedeflediklerini aktardı. Önceki yıllara göre katlanarak artan e-ticaret hacminin 2019 yılında 136 Milyar TL ye ulaşmasının daha da artacağını özellikle pandemi sürecinde işletmelerde bir e-ticaret hareketliliğinin yaşandığını ve bu bilincin oluşmaya başladığını, pandemi sürecinden sonra ticaretin çoğunluğunun artık online ortamlarda döneceğini vurguladı. 2020 Yılı sonunda e-ticaret hacminin 2019'a göre daha sürpriz bir şekilde artacağını ve her yıl bu rakamın katlanacağını öngören Altun, Judop e-ticaret yazılımı ile temel seviyede bir internet kullanım bilgisine sahip herhangi bir kullanıcının dakikalar içinde mağazasını açarak satışa başlayabileceğini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.