Pazartesi 10.08.2020

BMW Türkiye’de elektrikli oto atağına başlıyor

2013'de başladığı elektrikli otomobil serüvenine başlayan BMW Grup, 2019'da toplam 500 bin adet elektrikli modelini yollara çıkardı. 2021 sonunda 1 milyon adet elektrikli araç satışı planlayan grubun, 2030 hedefi ise 7 milyon adet. Elektrikli araç pazarında Avrupa'da yüzde 10'luk pazar payına sahip olan grubun dünya genelindeki payı ise yüzde 7.6'a çıktı. BMW Grup, ABD'de yüzde 3.7, Almanya'da yüzde 10.8, İngiltere'de yüzde 12.2 ve Norveç'te yüzde 84'lük bir paya sahip olmasıyla dikkat çekiyor.
BMW Grubu markaları BMW ve MINI'nin Türkiye Distribütörü olan Borusan Otomotiv, Türkiye'de de elektrikli otomobil rekabetine hazırlanıyor. Kısa bir süre önce MINI'nin yüzde 100 elektrikli ilk seri üretim modeli MINI Electric'i satışa sunan Borusan Otomotiv, 2021 ilk çeyreğinde elektrikli BMW iX3'ü yollara çıkaracak. Bu modeli daha sonraki yıllarda BMW iNext ve 4 kapılı Gran Coupe tasarımına sahip BMW i4 izleyecek.
BMW X ailesinin tamamen elektrikli ilk modeli olan Yeni BMW iX3, BMW'nin elektrikli mobilite alanındaki en yeni temsilcisi olarak dikkat çekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.