Cumartesi 26.09.2020

Şehir hastanelerinin yüzde 70’ine taze ve temiz hava sağlıyor

Systemair HSK, lokomotif ürünü olan klima santralleri ile mekânların iç hava kalitesini artırarak taze ve temiz hava sağlıyor. Şirket, Türkiye’de klima santralleri sektöründe yaklaşık son 10 yıldır pazar lideri konumunda

Pandemiyle birlikte gündeme yerleşen en önemli konulardan biri kapalı ve toplu alanlardaki iç hava sağlığı oldu. Fabrikalar, alışveriş merkezleri, havalimanları, hastaneler, okullar gibi alanların iklimlendirmesini sağlayan Systemair HSK, lokomotif ürünü olan klima santralleri ile mekânların iç hava kalitesini artırarak taze ve temiz hava sağlıyor. Yüzde 90 İsveç, yüzde 10 Türk ortaklı bir şirket olan Systemair HSK, Türkiye'de klima santralleri sektöründe yaklaşık son 10 yıldır pazar lideri konumunda.
Üst düzey teknolojik yatırımlarla 2018 yılında hayata geçirdikleri Endüstri 4.0'a uyumlu dijital fabrikaları ile Türkiye'yi Ortadoğu ve Balkanlar için üretim üssü olarak konumlandırdıklarını vurgulayan Systemair HSK Genel Müdürü Ayça Eroğlu, Dilovası Makine İhtisas Organize Sanayi Bölgesi'nde yer alan ve Türkiye'nin LEED Gold Sertifikalı ilk klima santrali fabrikası olan üretim tesislerinde ürettikleri iklimlendirme ürünlerini 25 ülkeye ihraç ettiklerini belirtti. Sektörün sayılı Ar-Ge merkezlerinden Systemair HSK Dilovası Ar-Ge Merkezi'nde son dönemde dijitalleşmeye ağırlık verdiklerinin altını çizen Ayça Eroğlu, pandemi döneminde de üretime ve Ar-Ge çalışmalarına hız kesmeden devam ettiklerini belirterek şu bilgileri paylaştı; "2019 yılında İklimlendirme Sanayi İhracatçıları Birliği tarafından iklimlendirme sektöründe Türkiye'nin en çok ihracat yapan 3'üncü şirketi olarak ödüle layık görüldük. 2020 yılından itibaren ihracat faaliyetlerimizi Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlere yoğunlaştırdık, aynı zamanda Avrupa pazarındaki payımızı da artırmaya başladık. Türkiye Cumhuriyeti'nin 2023 hedefleri doğrultusunda Türkiye iklimlendirme sektörünün ihracatının 8 milyar dolardan 13 milyar dolara ulaşması hedefleniyor. Biz de Systemair HSK olarak, 2023 yılına kadar ihracat oranımızı yüzde 45'ten yüzde 70'lere çıkarmayı amaçlıyoruz."
Başta İstanbul Havalimanı olmak üzere, şehir hastaneleri, stratejik savunma sanayi projeleri, Kuzey Marmara Otoyolu Tünelleri gibi dev projelerin yanı sıra yurt içi ve yurt dışında maden sahaları, fabrikalar, hastaneler, AVM'ler, büyük çaplı konut ve ofis binalarının iklimlendirmesini sağladıklarını ifade eden Eroğlu, "Bugün Türkiye'de işletmeye alınmış şehir hastanelerinin yatak kapasitesi olarak yüzde 70'ini biz havalandırıyoruz. Pandemi döneminde hükümetimiz tarafından hayata geçirilen ve sadece 45 günde inşa edilen Sancaktepe Prof. Dr. Feriha Öz Acil Durum Hastanesi'nde de bizim klima santrallerimiz kullanıldı. Tüm bu alanlardaki güçlü konumumuza ek olarak 2020 yılı itibariyle ağır sanayi, gıda, petrokimya, endüstriyel mutfak, veri merkezleri ve ilaç sektörlerine odaklandık" dedi.
Pandemi dönemiyle birlikte iç hava sağlığının öneminin daha iyi anlaşıldığını söyleyen Eroğlu, sözlerini şöyle tamamladı: "Artık avm, okul, ofis, havaalanı, restoran gibi iç mekânların nasıl havalandırıldığı yaşamının yüzde 90'ını bu mekânlarda geçiren insanların ortak endişesi haline geldi. Biz de Systemair HSK olarak, bireylerin ve kurumların bu konudaki farkındalığını artırmak ve kamuoyunu bilinçlendirmek için 'Taze Hava Akımı' isimli kampanyamızı hayata geçirdik. Önümüzdeki dönemde de tüketiciye, çevreye ve topluma duyarlı, yenilikçi ürünlerimizle kapalı mekânlara taze hava sağlamaya devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.