Cumartesi 14.11.2020 13:23
Son Güncelleme: Cumartesi 14.11.2020 14:51

‘Çok değerli rakamlar’ diyerek duyurdu… Halkalı-İstanbul Havalimanı Metro Hattı'nda tarihler belli oldu!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, "Salgın sürecinde özellikle martla ekim arasında bütün dünya salgınla savaşırken biz tam 5,7 milyar dolarlık yatırım yaptık, sırf ulaştırma altyapısı için. Bunlar çok değerli rakamlar. Bütün tedbirlerimizi aldık, maske, mesafe ve hijyen kurallarına riayet ederek şantiyelerimiz canla başla çalışıyorlar. Çok ince bir detayla çalışıyoruz. Arkadaşlarımızı motive ediyoruz. İnşallah en kısa zamanda bu metro hatları İstanbullularla ve ülkemizle buluşacaklar. Gayrettepe-Kağıthane Hattı'nı mayıs sonu gibi bitirmeyi hedefliyoruz. Gayrettepe'den havalimanını da inşallah önümüzdeki yıl içerisinde bitirmek hedefleri doğrultusunda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. İstanbul Havalimanımız, özellikle bu salgın sürecindeki sosyal mesafe alanlarının oluşturulması ve bu sağlık kriterlerine uyulması bakımından önemli bir iş gördü" dedi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, "Salgın sürecinde özellikle martla ekim arasında bütün dünya salgınla savaşırken biz tam 5,7 milyar dolarlık yatırım yaptık, sırf ulaştırma altyapısı için. Bunlar çok değerli rakamlar. Bütün tedbirlerimizi aldık, maske, mesafe ve hijyen kurallarına riayet ederek şantiyelerimiz canla başla çalışıyorlar." açıklamasını yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.