Akaryakıt istasyonlarında market savaşları
Akaryakıt istasyonlarında adeta bir market savaşı yaşanıyor. Tüketicinin ilgisiyle birlikte market sayıları artıyor. İstasyonlar artık sadece yakıt değil kahveden, çiğ köfteye binlerce ürünün satışını yapıyor
YILDA 3 MİLYON KAHVE SATIŞI
Kendi markaları ile satışa sundukları 'deli2go' ürünlerinin büyük ilgi gördüğünü söyleyen Turanlı, "Yılda yaklaşık 2.5 milyon adet deli- 2go sandviç ve 3 milyonun üzerinde bardak kahve satıyoruz. Marketlerimizde 11 farklı kategoride 2 binden fazla ürün bulunuyor" dedi. Shell istasyonlarına gelen müşteri sayısı günlük 1 milyonu buluyor. Bu sayının yaklaşık yüzde 30'u yaya müşterilerden oluşuyor. Yani akaryakıt için değil market alışverişi için istasyona gelen müşteriler. Emre Turanlı, özellikle şehir içi ve yerleşim alanlarına yakın olan istasyonlarda yaya trafiğinin yüksek olduğunu söylüyor. Ayrıca pandemi nedeniyle mart-nisan aylarında restoran ve kahvelerin kapalı olması nedeniyle yaya müşteri sayısını arttığını belirtiyor.
ŞARJ İSTASYONLARINA YATIRIM YAPIYOR
TURANLI, elektrikli şarj istasyonlarıyla ilgili şu bilgileri verdi: "Türkiye genelinde şu anda 3 adet elektrikli şarj ünitemiz var. Şarj ünitelerimiz Sapanca'da 2 adet ve İzmir Soğukkuyu istasyonumuzda 1 adet olarak yer alıyor. Bu istasyonlarımızda Eşarj ile iş ortaklığımız bulunuyor."
EN SON HABERLER
- 1 e-Ticaret Kanunu “engel” tanımıyor! Önce CHP’nin şimdi ise Danıştay’ın itirazı reddedildi
- 2 Fahiş fiyat ve stokçuluk kanun teklifi Meclis'te: 7 madde daha kabul edildi
- 3 Hazine 46,3 milyar lira borçlandı
- 4 Dünyanın en pahalısı! Ev rekor fiyattan satışa çıktı: 1100'lü yıllarda 'kale'ydi...
- 5 Enerjinin dönüşümünde yeni işbirlikleri! İmzalar atıldı
- 6 TCMB Başkanı Karahan, Meclis'te sunum yapacak
- 7 Tıbbi cihaz sektörüne ihracat desteği
- 8 Avrupa'nın en yoğunu: İstanbul Havalimanı
- 9 Bakan Bolat: Ticari ve ekonomik hedeflerimize ulaşacağımıza olan inancımız tamdır
- 10 TCMB 2 ayrı TL depo alım ihalesi açtı