Giriş Tarihi: 9.12.2020

Sürdürülebilir kalkınmada gönüllülük artıyor

Şirketlerin ve toplumun sağlığı ve sürdürülebilir bir kalkınma için en önemli konulardan biri de bu alanda atılan adımlardaki artış. IMPACT2030 Türkiye Etki Konseyi'nin bir araştırmasına göre şirketlerin yüzde 48'i şirketlerinde gönüllülüğün önceki yıllara göre büyük bir oranda arttı. Araştırmaya katılan şirketlerin çalışanları yılda toplam 32 bin 372'nin üzerinde saat gönüllülük gerçekleştirdi. Şirketlerin yüzde 18'inde gönüllülük sadece çalışma saatlerinde yapıldı. Türkiye ve katılan diğer ülkelerle birlikte, 2021 yılında Birleşmiş Milletler'in dünya merkezine sunulacak olan araştırmayı değerlendiren İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Gökçe Dervişoğlu Okan, araştırma sonuçlarının dört alanda gelişime dikkat çektiğini belirtti ve ekledi, "Çalışan gönüllülüğünün Türkiye geneline yaygınlığı, gönüllülüğün algısı, özel sektör ve sivil topum arasındaki verimli ortaklıklar için işbirliğini geliştirmek ile sosyal etki ölçümlemesi en önemli bulgular. DP World Yarımca CEO'su Kris Adams ise "Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları daha parlak bir gelecek yaratmak, yaşadığımız dünya için bir umut ve özel sektör işbirliği olmadan gerçekleştirilemez. Rol model olarak hizmet vermekten gurur duyuyoruz" değerlendirmesinde bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.