Pazartesi 28.12.2020 16:48
Son Güncelleme: Pazartesi 28.12.2020 16:48

İşten çıkarma yasağı ne zamana kadar uzatıldı? İşten çıkarma yasağı ne zaman bitecek?

Koronavirüs pandemisi sürecinde işçi ve işveren haklarını korumaya yönelik birçok farklı karar alınırken bunlardan biri de işten çıkarma yasağı olmuştu. Bu noktada fesih kısıtının ne zamana kadar uzatıldığına dair detaylar da merak ediliyor. Salgının ekonomi üzerindeki negatif etkilerini azaltmaya yönelik uyguladığı bu karar gelen son açıklamada 2 aylık süreyle yeniden uzatılmıştı. Peki, İşten çıkarma yasağı ne zaman bitecek? İşten çıkarma yasağı ne zamana kadar uzatıldı? İşte tüm detaylar…

Salgın sürecinde geçici yasa olarak uygulamaya geçen işten çıkarma yasağı pandemi sürecinde çalışan vatandaşların mağduriyetini ortadan kaldırmak amacıyla birçok kez uzatılmıştı. Son olarak Kasım ayında sona ermesi beklenen fesih kısıtı Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk tarafından gelen açıklama sonrası yeniden uzatıldığı ifade edildi. Peki, , İşten çıkarma yasağı ne zaman bitecek? İşten çıkarma yasağı ne zamana kadar uzatıldı? İşte konuya dair detaylar…

İŞTEN ÇIKARMA YASAĞI NE ZAMAN BİTECEK?

Resmi Gazete'de yer alan Cumhurbaşkanı kararına göre; 4857 sayılı İş Kanunu uyarınca işverenin 3 aylık süre ile çalışanını işten çıkarma yasağı, 27 Ekim 2020'den itibaren 2 ay daha uzatılmıştı. Bu kapsamda vatandaşlar kısıtlamanın sona ereceği o tarih için konuya dair tüm gelişmeleri yakından takip ediyor…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.