Giriş Tarihi: 21.01.2021 01:05 Son Güncelleme: 21.01.2021 01:06

Son dakika haberler: Türkiye'de yeni kanunla beraber sosyal medya devrimi! Sadece 6 ayda...

Son dakika haberi... Türkiye yeni kanunla sosyal medyada adeta devrim yaptı. Bugüne kadar 7 sosyal ağ temsilcilik açmayı kabul etti. Twitter ve Pinterest’e ise reklam cezası yürürlüğe girdi. Bu hafta başında gelen haberlerle Türkiye'de legal olarak çalışmayı, yasalara tabi olmayı kabul etmeyen son birkaç sosyal medya mecrası da artık ofis açma konusunda son dakika kararı aldı. İşte vergisiz, kayıtsız para kazanmakta direnen sosyal medya markalarına geri adım attıran yol haritası ve kanunlara uymayan birkaç tanesini de bekleyen gelecek.

Son dakika haberi... Türkiye sosyal medyada 6 ayda devrim gerçekleştirdi. 7253 sayılı Sosyal Medya Kanunu'nuyla yeni bir dönemin kapısı aralandı. 1 milyondan fazla kullanıcısı olan sosyal ağların temsilci bulundurmamaları halinde reklam yasağı ile karşılaşacakları süre dün doldu. Yasaktan Twitter ve Pinterest etkileniyor. Bugüne kadar Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Dailymotion, Linkedin, VKontakte (VK) Türkiye'de temsilcilik açmayı kabul etti.

SON DAKİKA BANT DARALTMASI GELECEK

Eğer Twitter ve Pinterest, nisan başına kadar Türkiye'de temsilci bulundurmayı kabul etmezse, internet trafikleri bant genişliğinin yüzde 50'si kadar daraltılacak. Mayısta ise yükümlülüğün yerine getirilmemesi durumunda yüzde 90'a kadar bant daraltılması için Sulh Ceza Hakimliği'ne başvurulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.