Giriş Tarihi: 30.01.2021 10:18 Son Güncelleme: 30.01.2021 12:06

Son dakika haberi | İş hayatında yeni tartışma: Çalışan evde mi kalsın ofise mi gelsin?

Son dakika haberi: SABAH, iş dünyasına evden çalışma konusuna nasıl baktığını sordu. Koç Holding’in 35 bin çalışanı için uzaktan çalışmayı kalıcı hale getirmesi, iş yaşamında yeni bir tartışmanın fitilini ateşledi. TİSK “Hak kaybı olmayacak” derken, Türk-İş uzmanlara rapor hazırlattırıyor. Patronların kafası ise bu konuda henüz net değil.

Son dakika haberi... Koç Topluluğu'nun 35 bin çalışanı için evden çalışmayı kalıcı hale getirdiğini açıklaması, gözleri iş ve emek piyasasına çevirdi. Pandemi ile birlikte bir anda hayatımıza giren evden çalışma konusunda Koç'un attığı bu radikal adımın yankıları sürerken, SABAH bu uygulamaya Türk iş dünyasının nasıl baktığını araştırdı. Uygulamanın mimarı Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu (TİSK) Yönetim Kurulu Başkanı ve Koç Holding İnsan Kaynakları Direktörü Özgür Burak Akkol, Koç'un bu adımının iş dünyasına örnek teşkil ettiğini söyledi.

Uygulamaya büyük ilgi olduğunu söyleyen Akkol, "İş dünyası bizi arıyor ve bilgi almaya çalışıyor. Sisteme nasıl geçtiğimizi anlamaya çalışıyorlar" dedi. Türkİş Genel Başkanı Ergün Atalay ise "Bu konuda konunun uzmanlarına rapor hazırlatıyoruz" diye konuştu. İşveren ve işçiler pandemi ile birlikte artık 'yeni normal' haline gelen uzaktan çalışmanın kalıcı hale gelip gelmeyeceği konusunda çalışıyor. İki taraf da çeşitli araştırmalar yaparken dünya örnekleri de incelenerek buradan çıkan sonuçlara göre bir sistem yaratılması hedefleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.