Son Dakika Haberi: Sosyal medya reklamlarına mercek! Rekabet Kurumu harekete geçti...
Son dakika haberi: Rekabet Kurumu, Facebook, Google, Twitter, Instagram gibi dijital platformları reklam konusunda incelemeye aldı. Rekabet Kurumu, dijital reklam pazarındaki her oyuncunun paylarını, verileri nasıl kullandığını, kendi lehlerine durum yaratıp yaratmadığını inceleyerek, sektörün fotoğrafını çekecek. Rekabet karşıtı endişeler ve aksaklıklar ortaya çıkarsa, kurulun önerileriyle yasal düzenlemelerin önü açılacak.
Son dakika haberi... İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte gelenekselden çevrimiçine kayan reklam pazarı mercek altına alındı. İnceleme sosyal medyayla da sınırlı kalmayacak. Çevrimiçi reklamlarda pazarın fotoğrafı çıkarılıp, rekabet endişesi olup olmadığına bakılacak. Aralarında Google, Facebook, Instagram, Twitter'ın da olduğu özellikle sosyal medya ağları ve arama motorlarının rekabet endişelerine yol açıp açmadığı konusu incelemenin sonucunda ortaya çıkacak.
EN SON HABERLER
- 1 Türkiye'nin gören gözü olacak! 30 yılın çalışması meyvesini verdi: Amerikan, Fransız ve İtalyan muadillerinden üstün...
- 2 Hazine yarın iki tahvil ihalesi gerçekleştirecek
- 3 ÖĞRETMEN ATAMALARI SON DAKİKA: 20.000 öğretmen atama başvurusu başladı! Nereden yapılır, şartlar neler?
- 4 TOKİ BAŞVURU SON DAKİKA: 36 ilde TOKİ konut ve iş yeri satışı yapılacak! İşte TOKİ başvuru şartları ve tarihler
- 5 TCMB vadeli 2 ayrı TL depo alım ihalesi açtı
- 6 Sosyal Güvenlik Denetmenleri sahada! Sahte sigorta için bu üç harfe dikkat: S,Ş ve K
- 7 Hazine, tahvil ihalesiyle yaklaşık 23,7 milyar lira borçlandı
- 8 THY'nin 2033 yılı hedefi açıklandı
- 9 Karayolları 100. Yıl Kütüphanesi açıldı
- 10 Gıda işletmelerine 227 milyon lira üzerinde ceza