E-Ticarette moda zirve yaptı
KOVİD-19 döneminde internetten alışverişte moda ürünleri ilk sırada yer aldı. Elektronik ve kozmetik ikinci ve üçüncü sırada yer aldı

KADINLAR 'MODA' DEDİ
Tüketici eğilimleri cinsiyete göre değerlendirildiğinde, erkek ve kadın kullanıcı tercihleri moda, kozmetik ve kişisel bakım ile elektronik kategorilerine göre önemli ölçüde farklılaştı. Bu dönemde kadın tüketicilerin yüzde 80.4'ü moda kategorisinden alışveriş yaptı, erkeklerde ise bu oran yüzde 58.7 oldu.
ERKEKLER ELEKTRONİK ALDI
ELEKTRONIK kategorisinde kadınların alışveriş yapma oranı yüzde 33.9 iken erkeklerin oranı yüzde 60.7 olarak gerçekleşti. Kozmetik ve kişisel bakım kategorisinde ise kadınların alışveriş yapma oranı yüzde 57 iken erkeklerin alışveriş yapma oranı yüzde 27.3 olarak hesaplandı.
EN SON HABERLER
- 1 Bakan Şimşek turizm gelirlerini yorumladı
- 2 Küresel altın talebi son 9 yılın zirvesinde
- 3 KKM martta 21,6 milyar dolara geriledi
- 4 SON DAKİKA! Merkez Bankası Başkanı Fatih Karahan'dan faiz mesajı
- 5 SON DAKİKA! TPAO Macaristan'da doğal gaz arayacak
- 6 İndirim kampanyasının detayları belli oldu! Bakan Göktaş açıkladı: İşte merak edilen o firmalar...
- 7 MEMUR ZAMMI TEMMUZ 2025! Memur maaşı için yeni hesap: İşte meslek meslek yeni zam tablosu
- 8 Ekonomi gündemi mayısta hızlanacak
- 9 H-ÜFE verileri açıklandı
- 10 Türkiye'nin ihracatı arttı