İşte Akbank'taki 43 saatlik kesintinin detayları
Akbank 6-7 Temmuz tarihlerinde yaşanan hizmet kesintisine ilişkin en üst düzeyden ilk detaylı açıklamasını yaptı. Yapılan açıklamada; "Tüm bu yüksek teknolojimize rağmen yaşadığımız talihsiz süreci sizlerle şeffaflıkla paylaşmak isterim. 6 Temmuz 2021 Salı sabahı, ana bankacılık sistemi veri tabanında ve disk yönetim sisteminde bir sorun oluştu." denildi
Akbank Genel Müdürü Hakan Binbaşgil'in yaptığı açıklamada "Öncelikle geçtiğimiz iki gün boyunca sizlere yaşattığımız olumsuz deneyimden dolayı içtenlikle özür diler ve sabrınız için teşekkür ederim" denildi ve süreçte yaşananlar şeffaf bir şekilde anlatıldı.
EN SON HABERLER
- 1 Çiftçilere 72 milyon 554 bin lira tarımsal destekleme ödemesi yapılacak
- 2 Borsa İstanbul'da kapanış rekoru!
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu / İlan
- 4 500.000 avro destek aldı! 5 milyon adet üretti
- 5 Bakan Şimşek: Önceliğimiz enflasyonu tekrar tek haneye düşürmek
- 6 Bakan Yumaklı: Birçok alanda üretimi ve üreticiyi destekliyoruz
- 7 Bakan Kacır: Türkiye'ye yatırımların çok hızlanacağını öngörüyoruz
- 8 TİM Başkanı Mustafa Gültepe: Türkiye’yi dünyanın en büyük 10 ekonomisinden biri yapmak için çalışıyoruz
- 9 Rekabet Kurumu’na uluslararası ödül!
- 10 Kültür ve Turizm Bakanlığından sinema sektörüne 44,9 milyon TL'lik destek