Pazartesi 26.07.2021
Son Güncelleme: Pazartesi 26.07.2021

2025’de ürün gamının %100’ü elektrikli olacak

Ürün gamındaki elektrikli araç oranını 2023’e kadar yüzde 85’e çıkarmayı hedefleyen marka, 2025’de ise yüzde 100’ünü elektrikli olarak pazara sunacak

Peugeot, üç yıl önce başlattığı elektrikliye geçiş süreci yolculuğunda adımlarını hızlandırdı. Markanın bu çalışmaları arasındaki en yakın örneği ise 308 modeli. Yeni 308, Avrupa pazarlarındaki satışına, başlangıcından itibaren sedan ve station wagon versiyonlarında iki farklı şarj edilebilir hibrit motor seçeneğiyle sunulacak. Sunulan modellerden Hybrid 225 e-EAT8; 180 bg gücündeki PureTech motor, 81 kW gücünde elektromotor ve 8 vitesli e-EAT8 şanzımanla bir araya gelerek, 225 bg'lik gücü kullanıma sunuyor. Hybrid 180 e-EAT8 ise 150 bg gücünde PureTech motor ve 81 kW gücünde elektromotor ile 8 vitesli e-EAT8 şanzımanı bir araya getiriyor.
Peugeot, bu yıl hem binek hem de ticari araçlar olmak üzere ürün yelpazesindeki elektrikli araç oranını yüzde 70'e çıkarmayı hedefliyor. Bu oranı 2023'e kadar yüzde 85'e çıkarmayı hedefleyen marka, 2025'de ise Avrupa'da ürünlerinin yüzde 100'ünü elektrikli olarak pazara sunacak. Peugeot, yılın ilk beş ayında Avrupa'da elektrikli araçlarda en çok satan üçüncü marka unvanını elinde bulunduruyor. e-208 ve SUV e-2008 ise batarya elektrikli araçlar segmentinde ikinci sırada yer alıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.