Cuma 03.09.2021

Özel riskler Türk Reasürans çatısı altında

Mayıs 2021 itibarıyla sigortacılık kanununda yapılan düzenleme ile kurulan Özel Riskler Yönetim Merkezi, DASK'ın da işletici şirketi olan Türk Reasürans A.Ş.'ye bağlandı. Merkez yönetim kurulu, Hazine ve Maliye Bakanlığı, SEDDK, TOBB, TSB ve işletici şirket temsilcilerinden oluşan Özel Riskler Yönetim Merkezi, muhtelif bazı risklerin teminat altına alınmasında ve gerekli süreçlerin yürütülmesinde mevcut sistemlerin çözüm üretemediği durumlarda devreye giriyor. Temel amaç, ekonomik aktivitenin kesintisiz devamının sağlanması ve üretimin istikrarlı biçimde sürdürülmesi için sigorta ürünlerinden ve sigortacılık kapsamında oluşturulacak çözüm yöntemlerinden azami ölçüde yararlanmak. Türk Reasürans A.Ş., ekonomik dengelenme ve sağlıklı ve sürdürülebilir büyüme hedeflerine sigortacılık sektörü odağında katkı sağlamak, Türkiye'deki yerli reasürans kapasitesini artırmak ve kaynak verimliliği sağlamak amacı ile kuruldu. Tıbbi Kötü Uygulamaya İlişkin Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortası ve Maden Çalışanları Zorunlu Ferdi Kaza Sigortası ile, ilgili havuzlara ilişkin sigorta ürünlerinin teminat yapısının, ortaya çıkacak ihtiyaçların dikkate alınarak geliştirilmesi, yaygınlaştırılması ve sürekliliğinin sağlanması amaçlanıyor. Özel Riskler Yönetim Merkezi, teminat bulunmasında güçlük çekilen veya teminat bulunamayan risklere teminat verilmesi, bu sayede kamu menfaatinin gözetilmesi ve bu alanlarda işbirliklerinin önünün açılmasını hedefliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.