Çarşamba 20.10.2021 11:23
Son Güncelleme: Çarşamba 20.10.2021 12:04

Skandallar sonrası Facebook'tan yeni taktik! İşte isim değişikliğinin ardındaki 3 kritik neden...

Facebook, şirketin adını değiştirmek için kolları sıvadı. WhatsApp, Instagram gibi milyonların kullandığı diğer sosyal medya platformlarının da sahibi olan Zuckerberg'in çatı bir şirket kuracağını belirtiliyor. Facebook ismi bundan sonra yal nızca uygulamada kalacak. Çatı şirketin ismini ise Facebook CEO'su Mark Zuckerberg 28 ekimde duyuracak. Çok konuşulacak kararı sabah.com.tr'ye değerlendiren SODİMER Başkanı Prof.Dr. Levent Eraslan, "Elbette uzun yıllardır Facebook ismini kullanan ve bünyesinde yeni uygulamaları da katarak büyüyen şirketin ismini değiştirmesinin birçok nedeni vardır. Ancak bunları üç temel nedene indirgeyebiliriz." diyerek nedenleri tek tek sıraladı.

Facebook, şirketin adını değiştirmek için kolları sıvadı. WhatsApp, Instagram gibi milyonların kullandığı diğer sosyal medya platformlarının da sahibi olan Zuckerberg'in çatı bir şirket kuracağını belirtiliyor. Facebook ismi bundan sonra yalnızca uygulamada kalacak. Çatı şirketin ismini ise Facebook CEO'su Mark Zuckerberg 28 ekimde duyuracak. SODİMER Başkanı Prof.Dr. Levent Eraslan sabah.com.tr'ye yaptığı değerlendirmede şirketin flaş kararının arkasında 3 nedenin yattığını söyledi. Eraslan, skandalların beraberinde getirdiği negatif etkilrin bu 3 etkenden biri olduğuna dikkat çekerken, en önemli unsurun ise Facebook'un internetin sanal gerçeklik versiyonu "metaverse"ü geliştirmek olduğunu ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.