Pazar 31.10.2021

THY ‘business class’ta ikrama başlıyor

Yüksek standartlarda hijyen önlemleri alarak salgının başlangıcında ikram servisinde geçici süreli değişiklik yapan Türk Hava Yolları (THY) uçak içi ikramlarında salgın öncesi döneme dönüşünü sürdürüyor. THY, yarından itibaren kıtalar arası 'business class' uçuşlarında ikram servisini yeniden başlatıyor. Böylece yolcuların ve uçuş ekiplerinin seyahat sağlığını korumak amacıyla 25 Ağustos 2020'de durdurulan ikramlar dünya genelinde artan aşılama oranı ve alınan tedbirlerin etkisiyle yolcular ile yeniden buluşmuş olacak.
İSTENİLEN SAATTE İKRAM
THY, kıtalar arası yaptığı uçuşlarda 'business class' ikramları yolcuları için özel olarak hazırladığı taze içecekler ve sıcak havlu servisi ile başlayıp, zengin kahvaltı çeşitleriyle devam edecek. Türk ve dünya mutfaklarının en güzel örneklerinden oluşan yemek servisleri, uçan aşçılar tarafından sunulacak.Uçuşunu gece gerçekleştiren yolcular ise servis zamanını kendilerinin belirleyebildiği 'Dine on Demand' ile seçimi yapmaları durumunda istedikleri saatte ikramlarını alabilecekler.
TÜRK VE DÜNYA MUTFAĞI
Kıtalararası uçuşlarda 'business class' ikramlarının başlayacak olmasını sosyal medya hesabından duyuran THY Basın Müşaviri Yahya Üstün, "Yarın akşam yemeğinizi Miami manzaralı uçağımızda mı yoksa Tokyo manzaralı uçağımızda mı almak isterdiniz? Türk ve dünya mutfağının eşsiz lezzetleri, kıtalararası uçuşlarımızda seyahat edecek misafirlerimizle yeniden buluşuyor" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.