bizz@kampüs’ün 13. yılında fikirler Ülker Çizi için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında geri sayım başladı. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in ikonik lezzetlerinden “Çizi” için yarışacağı bizz@kampüs’te başvurular 15 Ocak-16 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Yarışmada ilk 3’e giren takımlara toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj yapma hakkı verilecek.
Her yıl farklı bir Ülker markasıyla ilgili yenilikçi pazarlama projelerinin geliştirildiği bizz@kampüs'te bu yıl katılımcılar Ülker Çizi için fikir geliştirecek. Üniversite 3 ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin, 2-3 kişilik takımlar kurarak katılacağı bizz@kampüs bu yıl 13. kez düzenlenecek. Başvurular 15 Ocak-16 Şubat 2024 tarihleri arasında www.bizzkampus.com/tr sitesinden yapılabilecek.
Pazarlama alanına ilgi duyan ve profesyonel kariyer öncesi bu alanda tecrübe kazanmak isteyen öğrencilerin başvuru yapabileceği bizz@kampüs yarışmasında takımlar, proje hazırlık aşaması sonrası ilk önce 50 takım arasına seçilebilmek için yarışacak.
Öğrencilerin verilen bilgileri birlikte, takım uyumu içinde değerlendirip, yenilikçi fikir geliştirme, fikirlerini en dikkat çekici şekilde sunma, ikna etme, planlama konularında tecrübe kazanacakları yarışmada dereceye girenler ise 8-9 Mayıs 2024'te yapılacak final organizasyonuyla belirlenecek. Yarışmada, ilk 3 sırayı elde edenler uzun dönem staj hakkında sahip olacak. Ayrıca birinciye 60 bin TL, ikinciye 55 bin TL ve üçüncüye de 50 bin TL olmak üzere toplam 165 bin TL para ödülü verilecek.
GÖZLEVELİ: "BİZZ@KAMPÜS YENİLİKÇİ PAZARLAMA FİKİRLERİNE KAPI ARALIYOR"
bizz@kampüs'ün iş hayatına atılmadan önce öğrencilere benzersiz bir deneyim alanı oluşturduğunu söyleyen Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, "Bu yıl 13.'sü düzenleyeceğimiz bizz@kampüs, yenilikçi pazarlama fikirlerine kapı aralıyor. Henüz kariyerlerinin başında olan binlerce öğrenciyi iyi bir fikrin nasıl geliştirileceğine dair en gerçekçi deneyim ortamında buluşturuyoruz. Her yıl farklı bir Ülker markası özelinde, gençlerle heyecan verici bir maratonda bir araya geliyoruz. Geçen yıl düzenlediğimiz yarışmamıza 115 farklı üniversiteden, 159 farklı bölümden başvuru olmuştu. Bu yıl da bu deneyimi bizlerle yaşamak isteyen tüm adaylarımızı bizz@kampüs'e davet ediyoruz." dedi.
KABAKÇI: "GENÇLERE UÇTAN UCA BİR PAZARLAMA DENEYİMİ SAĞLIYORUZ"
bizz@kampüs yarışmasının pazarlamada uzmanlaşmak isteyen gençlere çok değerli fırsatlar sağladığını dile getiren Ülker CMO'su Mustafa Kabakçı sözlerine şöyle devam etti: "İş dünyası giderek daha rekabetçi hale geliyor. Pazarlama becerilerine sahip genç profesyonellerin, sektör fark etmeksizin, iş yaşamlarındaki iç görülerinin çok daha güçlü olacağına inanıyorum. bizz@kampüs, bu anlamda gençlere uçtan uca bir pazarlama deneyimi sağlıyor. Gençlerimiz alanında uzman profesyonellerin rehberliğinden yararlanacak, pazarlamada takım çalışmasının ne kadar önemli olduğunu gerçek bir laboratuvar ortamında keşfetme şansı bulacak."
EN SON HABERLER
- 1 Türkiye'ye gelen doğrudan yatırım belli oldu
- 2 Merkez Bankası Finansal Hesaplar Raporu yayımlandı
- 3 İGA "kayıp bagaj satışı" dolandırıcılığına karşı uyardı
- 4 Kilogram değeri 70 bin dolar! Bakan Kacır CHP Genel Başkanı Özel'e "kırmızı kart" yanıtı: Türkiye tasarlayıp entegre edebilen dünyada 5 ülkeden biri
- 5 Türkiye'de fiber abone sayısı 7,6 milyonu geçti
- 6 Bakan Şimşek'ten cari açık değerlendirmesi
- 7 Maaş 150 bin lira çalışan yok! Zengin olmak isteyen dikkat: En popüler meslekler listesi değişti
- 8 Bakan Şimşek yılın ilk yatırımcı buluşmasını Londra'da gerçekleştirecek
- 9 TT Ventures PİLOT girişimleri CES’te dünya sahnesine çıktı
- 10 SON DAKİKA: Asgari ücrete ara zam olacak mı? Bakan Işıkhan açıkladı