Pazar 19.02.2024
Son Güncelleme: Pazartesi 19.02.2024

Elektrikli otoda hedef büyüttü

Geçen yıl satışlarını iki kattan fazla artıran Citroen Türkiye, elektrikli otomobil pazarında başarılı sonuçlara imza attı. 2023'ü 2 bin adete yakın elektrikli modelin satışıyla tamamlayan Citroen Türkiye, Citroen dünyası içerisinde Fransa ve Almanya'nın ardından en fazla elektrikli modelin satıldığı üçüncü ülke oldu. Toplam C4 satışlarının yüzde 15'inin e-C4 olduğunu söyleyen Citroen Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, "C4 X satışlarımızın da yüzde 10'u e-C4 X oldu. Kısa sürede elde ettiğimiz bu başarılı sonuçlar bizi Citroen dünyasında Avrupa'da bir başka 3'üncülüğe taşıdı. Geçtiğimiz yıl e-C4 X'i ise Avrupa'da en fazla Türkiye olarak biz sattık ve Avrupa'da lider konuma yükseldik" dedi.
SATIŞ PAYI HEDEFİ % 25
2024 için hedef büyüttüklerini söyleyen Alkım, şöyle devam etti: "Yıl içinde satışa sunacağımız yeni e-C3 ile elektrikli ürün gamımızı genişletmiş olacağız. Mevcut araçlarımıza yeni e-C3'ün eklenmesiyle, 2024'te elektrikli araçların binek modellerimizdeki satış payının yüzde 25'e ulaşmasını hedefliyoruz. Yeni e-C3 de, C3 satışlarının yüzde 50'sini oluşturacak. Ayrıca satışa sunduğumuz C5 Aircross'un hibrit modeliyle birlikte de marka olarak elektrikli araç atağımızı destekliyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.