Geleneksel kuyumcu kültürümüz Quyumcu.com.tr ile sanal ortamda
1998 yılından beri altın takı imalat ve pazarlamasında ulusal ve uluslararası pazarlarda söz sahibi olan Diva Kuyumculuk, yaptığı e-ticaret yatırımı ile geleneksel kuyumcu kültürünü sanal ortamda yaşatacak.
Tarihsel olarak İstanbul Kapalıçarşı, Bizans'tan Osmanlı'ya ve Osmanlı'dan Türkiye Cumhuriyeti'ne altın takı zanaatinde dünyanın önemli merkezlerinden birisi olmuştur. Ve günümüzde dünyanın Vicenza, Hong Kong gibi diğer mücevher üretim merkezleriyle etkileşim ve rekabet halinde öne çıkan bir rol almıştır. Sektörün bu tarihselliğinde, Diva Kuyumculuk, Kapalıçarşı'da, Türkiye'nin ilk ulusal ve uluslararası pazarlama şirketlerinden bir araya gelen bir ekip ile 1998 yılında kurulmuş; Türkiye'nin ve dünyanın dört bir tarafına tedarik yapan üretim ve pazarlama firması olarak, müşterisiyle güven merkezli geleneksel iletişim kuran kuyumcuların güvenilir tedarikçisi haline gelmiştir.
25 yıllık sektör deneyimini online ticaret ile sanal ortama taşıyan Diva Kuyumculuk, Quyumcu.com.tr e-ticaret sitesi ile artık ürünlerini direk tüketicisi ile buluşturarak geleneksel kuyumculuğu yeniden tanımlıyor.
#TakHissetYaşa diyerek online ortamda satışa çıkan QUYUMCU ürünleri zamansız altın takılarla beraber dört ana koleksiyonuyla, trendy ve uygun fiyatlı tasarımları ile tüketicinin yeni kuyumcusu olacak.
Tüketicisini zamanın ruhunu yansıtan tasarım ve etik üretim üslubuyla buluşturacak olan QUYUMCU, geleneksel olarak müşterisinin altın takıyla ilişkisinin bir his ve hayata değen bir ışıltıyla yaşama arzusu olduğunu merkeze alarak kurulmuş bir marka olduğunun altını çiziyor. Geleneksel olarak altın takının manevi bir değer sunduğu kadar maddi bir güvence değeri de taşıdığı dikkate alınarak, QUYUMCU.COM.TR 'de tüketiciye süresiz olarak ürünün altın değerinin para iadesi hakkı tanınıyor.
Üretimden satışa kadar her aşamada, toplumsal cinsiyet ve ekolojik değerleri hedef belirleyen Quyumcu, bir altın takının üretim ve pazarlama sürecindeki emeğin değerini bilir ve emek sarfeden herkesin hakkını gözeterek iş düzenini oluşturmakta. Kendi iş etiğine verdiği önemin aynısını nihai müşterisiyle de kurmayı hedefleyen Quyumcu, her yaş ve cinsiyetten tüketicisinin güvenine talip bir marka olduğunun altını çizerek ürünlerini quyumcu.com.tr'de satışa çıkardı.
EN SON HABERLER
- 1 Girişimcilerin hayallerine destek oluyor
- 2 Türkiye’nin ilk ‘Etki Yatırımı Zirvesi
- 3 Vergi “tavana” yayılacak doktor vergisini peşin ödeyecek
- 4 Dönüşüm için müteahhidin geçmişine mutlaka bakın
- 5 Ziraat ve Vakıf Katılım’dan Bankkart’ta güçlü işbirliği
- 6 Depremzede öğrenciye motivasyon desteği
- 7 MediaMarkt kazandığını Türkiye’ye yatıracak
- 8 Sıkılaşmaya rağmen büyüme hız kesmiyor
- 9 Elektrikte “toplayıcı” dönemi başlıyor
- 10 Tüketiminin yüzde 10.9’u rüzgârdan