“Chat” diye söyle “chat” kapı gelsin!

Mastercard ile dünyaca ünlü hızlı servis restoranı markası McDonald’s, internet üzerinden “sohbet ederek sipariş verme” imkanı veren yeni bir iş birliğine imza attı. Facebook Messenger üzerinden McDonald’s chatbot'unu kullanarak sipariş vermek ve bulunduğunuz sohbet ara yüzünden hiç ayrılmadan Masterpass ile güvenli ödeme yapmak artık mümkün. Bu iş birliği ile McDonald’s, dünya genelindeki ilk Masterpass entegrasyonunu Türkiye’de gerçekleştirdi.
McDonald's, Messenger chatbot'u üzerinden sipariş verip ödeme yapma imkanını Masterpass dijital ödeme teknolojisi entegrasyonu ile dünyada ilk kez Türkiye'de müşterilerine sundu. Mastercard,öncü hızlı servis restoranı markası McDonald's ile iş birliğini 4-6 Haziran'da Amsterdam'da gerçekleşen Money 20/20'de duyurdu.
Böylece McDonald's severler artık Messenger chatbot'u üzerinden yemek siparişlerini verme imkanına kavuşurken, ödemelerini ise Masterpass ile sadece bir tıkla ya da SMS ile onaylayarak güvenli ve hızlı bir şekilde yapabilecek.
MASTERPASS GÜVENCESİYLE MCDONALD'S CHATBOT UYGULAMASI DÜNYADA BİR İLK
- McDonald's'ın Türkiye'de Mastercard iş birliğiyle ilk kez hayata geçirdiği bu çözüm, sohbet ekranından hiç çıkmadan ödeme yapma avantajı da sunuyor. Müşteri Messenger'ın arama sekmesine "McDonalds" yazıp, chatbot üzerinden sohbet ederek siparişini oluşturabiliyor.
- Siparişin tamamlanmasının ardından, ödeme süreci ise Masterpass ile güvenli ve pratik bir şekilde gerçekleşiyor.
- Süreç, McDonald's tarafından siparişiniz kapınıza getirildiğinde tamamlanıyor.
- Mastercard'ın pratik dijital ödeme çözümü Masterpass, kart sahiplerinin kart bilgilerini bir kez kaydetmelerinden sonra her alışveriş için tekrar tekrar girmesine gerek bırakmadan, sadece Masterpass logosu üzerine tıklayarak online ödemelerini tamamlamalarını sağlıyor.
CHATBOT ÜZERİNDEN KONUŞARAK ALIŞVERİŞ
Mastercard, konuşarak alışveriş üzerine Future Agenda ile iş birliği içinde yaptığı araştırmasıyla chat'leşerek alışveriş yapmanın fırsatlarını ve zorluklarını ortaya koydu.
Rapora göre tüketiciler, alışverişte kolaylığı her şeyden önde tutuyor ve beklentilerini karşıladığı sürece chatbot üzerinden konuşarak alışverişi rahatlıkla benimsiyor. Araştırma, ABD'li tüketicilerin %87'sinin ses ve metin ara yüzlerinin farkında olduğunu ve %66'sının bunları geçmişte kullandığını gösteriyor. AB ülkelerinde ise her 5 tüketiciden 1'i şimdiden ses veya metin ara yüzlerini kullanarak alışveriş yaptığını söylüyor.
EN SON HABERLER
- 1 Yetersiz bakiye sinyalini duyacağıma...
- 2 Ticari ödemeler de artık dijital!
- 3 Hem alışverişte hem otobüste!
- 4 220 milyar dolarlık pazarda Türkiye'nin yeri belli oldu!
- 5 "Ezeli rakibinizin taraftarıyla çıkar mısınız?"
- 6 Türkler Avrupa'nın en titizi
- 7 KOBİ'ler e-ticarete geçiş ile beraber ekonominin itici gücü haline gelecek
- 8 Perakendecilere e-ticaret yarışı için stratejiler
- 9 2018 giyilebilir teknolojilerin yılı
- 10 Avrupa'da en çok alışverişi Türk erkekleri yapıyor