Havayolunda tek tıkla şikâyet dönemi
YOLCU HAKLARI MODÜLÜ
"Kurumsal Dönüşüm Merkezi-Kurumsal Kaynak Planlama (KDMERP)" sistemine entegre edilen, "Yolcu Hakları Modülü" ile vatandaşların şikâyet ve taleplerinin tek noktadan (ctm.shgm.gov.tr) ve tamamen dijital bir şekilde yönetilmesini sağlayacaklarını vurgulayan Uraloğlu, "Yolcular artık taleplerini önce işletmeye, sonra idareye iletmek zorunda kalmayacak, süreci tek tıkla başlatabilecek" bilgisini verdi.
E-POSTA DEVRİ KAPANDI
Sistem kapsamında başvuru süreçlerinin hızlanacağını ve taleplerin çok daha kısa sürede sonuçlanacağını belirten Uraloğlu, "Fiziki evrak ve e-posta devri kapandı. Yolcular tüm talep ve şikâyetlerini sadece KDM-ERP sistemi üzerinden çevrimiçi olarak gerçekleştirecek" değerlendirmesinde bulundu. SHGM'ye ulaşan yolcu başvuru sayısının geçen yıl 18 bin civarında olduğunu aktaran Uraloğlu, yeni sistemle bu sayının 1 milyona kadar çıkmasını beklediklerini kaydetti.
EN SON HABERLER
- 1 T.C. ÇINAR 1. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ
- 2 Afetlere karşı çiftçinin güvencesi tarım sigortaları
- 3 Dünya ekonomisinde belirsizlik hakim
- 4 Yurtiçinde gözler faiz kararında
- 5 İstanbul Havalimanı tarih yazacak
- 6 Manipülasyon sanıklarına dava
- 7 67 e-ticaret firmasına 93.7 milyon TL ceza
- 8 Maliye denetim dalgası başlattı
- 9 Çin’e niyet Avrupa’ya kısmet
- 10 Enerjide yeni strateji İstanbul’da çizilecek