Son Güncelleme: Perşembe 16.12.2021
İhracatçıya ‘dijital’ destekler gelmeli
TİM Maden Sektörü Başkanı Rüstem Çetinkaya sürdürülebilir ihracat için uluslararası ticarette dijital pazarlamanın ön plana çıktığına dikkat çekerek, “İhracatçı sektörlere verilen pazarlama destekleri güncellenmeli” dedi
MARKALAŞMA ZAMANI
Markalaşmada kolektif hareketin önemini vurgulayan Rüstem Çetinkaya, "Markalaşma, ülke markalaşma kültürü, bir toplum bilinci olarak yerleşmeli. Bu bilinçle hareket etmediğimiz sürece yapacağımız spot tanıtım faaliyetleri yetersiz kalır. Elbette ki yüksek teknoloji ürünler üretmek hedefimiz olmalı ancak markalaşma açısından bana göre bize üretim stili ve teknoloji olarak en yakın ülke İtalya. İnanılmaz markalaşıyorlar. Dünyanın neresine giderseniz gidin İtalyanların tasarım konusunda çok ciddi çalışmaları var. İtalyan mutfağı, İtalyan tekstili, İtalyan çikolatası her sektörde bu örnekleri görebilirsiniz. Almanlar katma değerli teknolojik ürün çıkarırken İtalyanlar katma değerli marka çıkarır. Türkiye bunu yapabilir ancak bunun için kolektif olarak çalışmamız gerekiyor. Bu bir toplum bilincidir ve kültürel bir harekettir. Markalaşma yönünde fayda sağlayacak olan insanların önü açılmalı" değerlendirmesinde bulundu.
EN SON HABERLER
- 1 SON DAKİKA | S&P'den Türkiye kararı: Kredi notu yükseltildi
- 2 Bakan Yumaklı duyurdu! Tarımsal destek ödemeleri başlıyor
- 3 Bakan Bayraktar duyurdu! O alanlara yüzer güneş enerjisi santrali kurulabilir
- 4 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 5 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak
- 6 Yüzde 30 düştü! İşte ikinci el otomobil fiyatlarının son 1 yıldaki değişimi
- 7 İş dünyasından İsrail ile ticaretin durdurulması kararına destek
- 8 Bakan Özhaseki: Depremin hasarlarının giderilmesi için 1240 şantiyede 110 bin kişi çalışıyor
- 9 İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğunu!
- 10 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu