Giriş Tarihi: 7.02.2024

İş dünyası 2024 için iyimser

Birleşmiş Markalar Derneği'nin (BMD) düzenlediği 'Perakende Buluşması-Ne Oldu Ne Olacak?' etkinliğinde, organize perakende sektörünün önde gelen isimleri 2024 yılına dair iyimser mesajlar verdi. 2023 yılının kendileri için iyi geçtiğini söyleyen Yıldız Holding Yönetim Kurulu Üyesi Murat Ülker, "2024 için iyimserim" dedi. Ekonomi yönetiminin de bu yılın zor olacağına dair mesajlar verdiğini söyleyen Ülker, "Elbette zor bir yıl olacak. Biz de hazırlığımızı bu beklenti doğrultusunda yapıyoruz. Beklentilerimizi daha küçük tutuyoruz, cebimizi sağlamlaştırıyoruz. Biraz gayretkeş olmalıyız. Ama iyimserim. Nakit para mühim ama yetmez. Finansman temini de lazım. Asıl olan ise kârlı satış yapmak, karsız satış yapmayın" diye konuştu.
DOĞRU YERE GİDİYORUZ
2024 için kâbus senaryoları olmadığını dile getiren Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner de "Zembereğin yerine oturtulması ağır kontrol istiyor. Perakendeci sadece maliyetleri yönetmeye çalışıyor. Kurallı ekonomi yönetimi ile iyi bir yere doğru gidiyoruz. Hepimiz birbirimize tutunduk" değerlendirmesini yaptı. BMD Başkanı Sinan Öncel de "Markalarımızın 2024 performansında maliyet artışlarının yanı sıra, yerli tüketicinin alım gücü ve turiste satışların düzeyi belirleyici olacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.