İşte Yap-İşlet-Devret modeli gerçeği! Türkiye 2002'den 2022'ye ulaşımda çağ atladı
Türkiye'de muhalefet başta CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu olmak üzere Yap-İşlet-Devret modeli ile ilgili çeşitli spekülasyonlar ortaya atıyor. Öte yandan 2002'den itibaren AK Parti iktidarı sürecinde hem ücretsiz yol ağı genşletildi hem de paralı yol ağı büyüdü. Sadece 1.171 km olan otoyol uzunluğu ise 3.532 km'ye çıktı. Türkiye'nin ulaşımda çağ atladığı dönem grafiklere böyle yansıdı.
Yap-İşlet-Devret modelinin de devreye alınması ve ulaşım noktasında kritik hamlelerin devreye sokulmasıyla Türkiye ulaşımda çağ atladı. Zaman zaman muhalefet başta CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu olmaz üzere Yap- İşlet- Devret modeli üzerinden eleştirilerde bulunuyor. Peki bu eleştirler gerçeği ne kadar yansıtıyor? İşte cevabı!
YOLLAR UZADIKÇA UZADI
2002'de 6.101 kilometre olan bölünmüş yol uzunluğu bugün 28.550 kilometreye ulaştı. 2002'de 1.1715 kilometre olan otoyol uzunluğu ise bugün 3.532 kilometre.
TÜRKİYE DEMİR AĞLARLA ÖRÜLDÜ
Peki demiryolu ulaşımında 2002 yılından bugüne neler yapıldı?
İşte demiryolu tablosu!
HAVA ULAŞIMINDA ÇAĞ ATLADIK
2002 yılından bugüne havayollarında hangi adımlar atıldı?
EN SON HABERLER
- 1 Bakan Bayraktar açıkladı: Türkiye, dünyanın en büyük 4'üncü deniz filosuna sahip
- 2 Piyasalarda 3 kritik gelişme, 3 farklı rekor! Değerli metallerde yarışı gümüş, platin ve paladyum kazandı
- 3 Bu ürünler tehlike saçıyor! Bakanlık harekete geçti: Yüksek oranda kanserojen madde tespit edildi
- 4 İstanbul Havalimanı’ndan çifte başarı! Üst üste ikinci kez “Dünyanın En İyi Havalimanı” seçildi
- 5 TCMB'den "Yapılandırma Nedir?" videosu! Borç yapılandırma örneklerle anlatıldı
- 6 TOKİ'den 36 ilde açık artırma! 245 taşınmaz satışa sunulacak
- 7 Trump, kripto tasarısını imzaladı
- 8 Bakan Kurum'dan İklim Kanunu açıklaması: Geri dönüşümle dünyayı kazanacağız
- 9 MEMUR MAAŞ FARKI 2025! Polis, öğretmen, doktor, hemşire zam farkları ne zaman yatacak? İşte tüm detaylar...
- 10 Altın, borsa, dolar... Hangisi daha çok kazandırdı?