Pazartesi 20.02.2024
Son Güncelleme: Salı 20.02.2024

KOBİ’ler de sadakat programlarına giriyor

Sadakat programı ve ödeme sistemlerini birleştiren platform Chippin, bu yıl marka ve kullanıcı ağını genişletmeye odaklandı. Halen 5 milyon civarında tekil müşterisi bulunan platform, yerel marketler, küçük butikler gibi lokal markaları da sistemin içine çekmek için çalışmalarını hızlandırdı. Bu yıl orta ölçekli firmaların da müşteri verisini kullanmaya başlamasını sağlayacak Joyalty ve Chippin'i birleştirecekleri iş planını hayata geçireceklerini açıklayan Chippin CEO'su Sabri İnci, "Böylece hem ulusal hem de küçük ve orta seviyedeki markaların bu platformu kullanmasını sağlayacağız. Orta ölçekli firmaların müşteri verisini ve kişiselleştirme sürecini de hızlandıran bir platforma döneceğiz. Lokal markaların da sisteme girmesini sağlayacak projeyi hayata geçirip yaygınlaştıracağız. Yerel markalar için 15-20 bin arası bir hedefimiz var" dedi.
PUANLAR BOŞA GİTMİYOR
Tek bir uygulamadan bütün puanların görülebileceği bir sistemi olan Chippin'i indiren bir kişinin ana ekranda üye şirketlerin programlarını görebileceğini söyleyen İnci, işleyişle ilgili şu bilgileri verdi: "Burada birikmiş puanları tüm üye markalarınızda harcayabiliyorsunuz. Farklı markalardan kazandığınız puanlar da sistemimizde görünüyor. O markaya gittiğinizde puanınızı Chippin'deki puanla, banka puanınızla ya da kredi kartı bankanızla birleştirip tek bir işlemle mobil ödeme yapabiliyorsunuz. Marka üyelikleri Chippin'in bir diğer fonksiyonu."
TÜRÜMÜZÜN İLK ÖRNEĞİYİZ
CHIPPIN'IN bir köprü ve ortak platform olarak öne çıktığını anlatan İnci, "Bizim yaptığımız gibi farklı sadakat programlarını, farklı pazarlama inisiyatiflerini bir araya getiren bir mobil platform yok. Biz türümüzün ilk örneğiyiz. İnovatif bir iş yapıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.