Ramazanda 100 milyarlık harcama
HURMA VE GÜLLAÇ REVAÇTA
Hurma, güllaç ve şekerpareye yoğun talep olduğunu anlatan Çevikoğlu, "Bakliyat, un, şeker, kuruyemiş gibi gıda ürünlerinin de satışı yüksek. Öte yandan Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) ve Tarım Kredi Kooperatifleri ürünlerini vatandaşlarımızın sepetlerinde oldukça görmeye başladık" diye konuştu.
AFET BÖLGESİNE KOLİ SİPARİŞİ
Bu dönemde Ramazan kolilerinin klasik bir ürün haline geldiğini aktaran Çevikoğlu, "Bu kolilerimiz bir süredir deprem bölgelerine ulaştırılıyor. Önümüzdeki günlerde deprem bölgesine ciddi sayıda Ramazan kolisi bağışı olmasını da bekliyoruz. Hiçbir ticari kaygı gütmeksizin vatandaşımızın bağışladığı bu kolileri bölgeye göndermeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
ALIŞVERİŞ TRAFİĞİ İFTAR SONRASINDA ARTIYOR
ONLINE alışveriş alışkanlıklarına ilişkin bir örneği de paylaşan Çevikoğlu, "22.00 ile 05.00 arası artan bir trafik görüyoruz. Normal günlerde çok daha az sipariş verilen gece saatleri ramazan günlerinde oldukça hareketleniyor. İnsanlar oruçlarını açtıktan sonra biraz dinlenip alışverişe yönelebiliyor. Bu saatlerde elektronik, kozmetik, giyim, aksesuar gibi ürünler tercih ediliyor" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 SunExpress, İzmir'den 7 dış hat uçuşu başlatacak
- 2 Türkiye'de sadece o ilde yetişiyor! Fiyatıyla zirvede: Koparana 250.000 TL'ye dayanan ceza...
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu / İlan
- 4 Kamu binalarında 2030'a kadar yüzde 30 enerji tasarrufu hedefleniyor
- 5 İkinci el çevrim içi oto pazarında satışlar yüzde 9 azaldı
- 6 TCMB paylaştı: Özel sektörün yurt dışı kredi borcu arttı
- 7 Mobil transformatör merkezi sayısı 24'e yükseltilecek
- 8 İthal edilen hayvanlarda düzenlemeye gidildi
- 9 141 yıllık hat yenilendi! Dünya listesine girdi: Görülmesi gerekenler arasında yer alıyor
- 10 Türk Hava Yolları, Taş Tepeler Projesi’nin ana sponsoru oldu