Giriş Tarihi: 3.03.2023

Sabancı’dan deprem bölgesine 12 milyarlık destek

Sabancı Holding, 2022'de 43.8 milyar TL'lik konsolide net kâr elde etti. Holdingin 2022'de kombine satışları yüzde 166 artışla 403.6 milyar TL seviyesine yükseldi. Geçen yılın finansal sonuçlarını paylaşan Sabancı Holding CEO'su Cenk Alper, deprem sonrası yaptıkları çalışmalara dair de değerlendirmelerde bulundu.
750 KONTEYNER GÖNDERDİ
Deprem felaketinde 19 çalışanı ve onların ailelerinden yaklaşık 1.000 kişiyi kaybetmenin büyük üzüntüsünü yaşadıklarını vurgularken, "Depremlerde 2 bin 343 çalışanımız evini kaybetti. Bütün zorlu koşullara rağmen Enerjisa çalışanları bölgede ilk andan itibaren elektrik dağıtım şebekesini ayağa kaldırmak için büyük özveriyle çalıştı. Bugüne kadar bölgeye 750 konteyner, 148 mobil tuvalet, 56 TIR ihtiyaç malzemesi ve 75 bin destek paketi gönderdik. Bu desteklerin yanı sıra, günde 26 bin 200 kişiye yemek dağıtımı yapıyoruz" dedi. Alper, Sabancı Gönüllüleri ile birlikte bölgedeki yardım çalışmalarına tam destek veren Sabancı Topluluğu'nun bugüne kadar enerji, banka finansmanı, arama kurtarma, barınma, gıda ve temel ihtiyaç dağıtımı alanlarında 12 milyar TL'lik bir kaynağı bölgeye tahsis ettiğini bildirdi. Farklı güçlerde 1.877 jeneratörü afet bölgelerine ulaştırdıklarını aktaran Alper, bölgede toplam 15 bin trafoyu onarıp yeniden hizmete sunduklarını belirterek, "Tüm yaralar sarılıncaya kadar seferberiz ve bölge halkının yanında olmaya devam edeceğiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.