Giriş Tarihi: 9.02.2022

SOMPO’dan start-up’lara özel program

SOMPO Sigorta, sektöre dönük çözüm üreten startup'ları desteklemek amacıyla yeni projesi DOJO'yu hayata geçiriyor. Program ile sektöre yönelik çözüm üretmek isteyen start-up'ları destekleyeceklerini söyleyen Sompo Sigorta Bilişim Teknolojileri ve Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı Kemal Beceren, şöyle konuştu: "Sigorta teknolojileri anlamına gelen 'insurtech' sektörü ciddi bir hızla büyüyor. Willis Towers Watson'ın yayınladığı verilere göre 2020 yılında 377 işlemle toplam 7.1 milyar dolar olan küresel insurtech yatırımları, 2021 yılında muazzam bir büyüme göstererek 2021 üçüncü çeyrek itibarıyla 421 işlemle 10.5 milyar dolara ulaştı." Türkiye'deki pazarın büyük bir potansiyel taşıdığını belirten Beceren, DOJO isminin Japonca'dan geldiğini belirtti ve ekledi: "DOJO, dövüş sporlarının çalışıldığı oda veya salonları tanımlamak için kullanılan Japonca bir kelime. Kelimenin 'do' kısmı aksiyonu, 'jo' kısmı ise yeri ifade ediyor. Yani DOJO, işi yeni öğrenenlerin temel hareket yeteneklerinin, gerçek üretim hattına geçmeden önce sınandığı yer anlamına geliyor. Biz de insurtech programımız DOJO ile sigortacılık sektörüyle ilişkili girişimleri destekleyerek girişimcilik ekosistemini güçlendirmeyi amaçlıyoruz. Pazarımız, iş ortaklarımız ve müşterilerimiz için yüksek katma değer yaratacak yenilikçi ürün, hizmet, süreç ve iş modellerine ulaşmayı planlıyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.