Giriş Tarihi: 6.3.2023

Türk tüketiciler teknolojiye meraklı

Global elektrikli otomobil pazarının iddialı markalarından Nissan, Türkiye stratejisini belirledi. 2022'de araçların yüzde 100 elektrikli çalışmasını sağlayan e-POWER teknolojisini tanıtan Nissan, Türkiye'de geçiş süreci tamamlanıp, alt yapının oturmasından sonra tam elektrikli araç pazarına odaklanacak.
Nissan Türkiye Genel Müdürü Charbel Abi Ghanem, e-POWER teknolojisinin Türkiye'de büyük ilgi gördüğünü söyledi. Charbel Abi Ghanem, "Bayi ağımızdan aldığımız geri bildirim şu şekilde; bu aracın direksiyonuna kim geçerse geçsin teknolojiyi beğeniyor. Özellikle Mercedes-Benz veya BMW gibi markaların kullanıcılarından X-Trail e-POWER'a geçiş var" dedi.

Türkiye'de e-POWER teknolojisine olan ilgiyi değerlendiren Charbel Abi Ghanem, şöyle devam etti: "Öncelikle Türkiye'deki müşterileri bir yerde takdir etmek lazım. Daha önce başka ülkelerde de çalıştım, ama Türkiye'deki kadar çok hızlı reaksiyon gösteren ve bu kadar meraklı bir müşteri kitlesi görmedim. Türkiye'de tüketiciler, e-POWER ile ilgili inanılmaz istekli, heyecanlı. Çünkü Türkler yeniliklere daha istekliler. Yenilik istiyorlar, muhafazakâr davranmıyorlar. Müşterilerimizin e-POWER sayfasına gelip sitemizde harcadıkları vakit, herhangi bir Avrupa web sitesinde gördüğümüzün çok üstünde. O yüzden Türkiye'de elektrikli otomobile olan ilgi, Avrupa'dakinden daha yüksek olabilir."
TOGG DOPİNG ETKİSİ YAPAR
Türkiye'deki elektrikli otomobil pazarının gelişimini ve yeni giren markaları değerlendiren Charbel Abi Ghanem, "Türkiye'de satışa sunulan her marka pazarın büyümesine, alt yapının gelişmesine katkı sağlar. Ama Türkiye'de bu pazarı en çok hangi marka hızlandırır diye düşünürsek, ben bunun Togg olacağını düşünüyorum" dedi.
DEPREM İÇİN YENİ KAMPANYA
Nissan Türkiye ve bayileri, AFAD, AHBAP, AKUT veya Kızılay'a 20 bin TL bağış yapacak müşterilerine bağış makbuzlarını Nissan yetkili satıcılarına ibraz etmeleri halinde bu meblağı, satın alacakları aracın tavsiye edilen anahtar teslim fiyatından düşecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.