Üç bölgede derinliğimiz artacak
160 ülkeye ihracat yapan Vestel, ihracatta vites yükseltti. Şirketin yeni CEO’su Güler, “Avrupa’daki gücümüzü korurken, Afrika, Latin Amerika ve Asya gibi yeni pazarlarda derinleşeceğiz” dedi
Vestel'i bir teknoloji şirketi olarak konumlandırdıklarına vurgu yapan Güler, bugün itibarıyla şirketin Türkiye'nin en değerli üç markasından biri olduğuna vurgu yaparak, "Markamızın yolculuğunda belirlediğimiz odak alanları donanım, tasarım, yazılım ve marka. Hedefimiz, geleceğin teknolojilerine yatırımı hızlandırarak Vestel'in marka değerini 2 milyar dolar seviyesine ulaştırmak" diye konuştu. Güler, sözlerini şöyle sürdürdü: "Ürünlerimiz daha az enerji ve su harcayarak, tüketiciye tasarruf sağlarken dünya kaynaklarını da koruyor. Hem beyaz eşya hem elektronik fabrikalarımızda müthiş bir üretim gücüne sahibiz."
2.3 MİLYAR $ İHRACAT
Ürettikleri yüksek teknolojiyi 160'tan fazla ülkeye ulaştırdıklarını anlatan CEO Ergün Güler, "Geçen yıl şirket olarak 2.3 milyar dolarlık ihracata imza attık. Çeyrek asırdır aralıksız sektörümüzün ihracat şampiyonuyuz. Küresel ticaretteki rekabet gücümüzü koruma odağımız elbette önümüzdeki dönemde de sürecek" diye konuştu. Küresel markalarla yaptıkları lisans anlaşmaları ve uluslararası iş birliklerinin bundan sonra da önemini koruyacağını anlatan Güler, şu değerlendirmede bulunda: "Önümüzdeki dönemde Avrupa'daki güçlü varlığımızı muhafaza ederken, diğer yandan Afrika, Latin Amerika ve Asya gibi yeni girdiğimiz pazarlarda derinleşeceğiz. İhracat önemli odak noktamız."
SIÇRAYARAK BÜYÜME SAĞLAYACAK ALANLARA ODAKLANACAĞIZ
Vestel halen Avrupa'daki üç büyük TV üreticisinden biri, beyaz eşyada ise ilk 5 içinde yer alıyor. Manisa'da bulunan Vestel City'de üretilen teknoloji 160'tan fazla ülkeye ihraç ediliyor. Vestel'in teknoloji şirketi olma hedefine çok yaklaştığını anlatan CEO Güler, "Beyaz eşya ve TV üretimi gibi konvansiyonel alanlarımıza yatırımımızı devam ettireceğiz. Ancak dünyamız değişiyor. Bu değişime ayak uydurmanın ötesinde, şirketler ve ülkelere boyut değiştirtecek; sıçrayarak büyüme sağlayacak alanlara odaklanacağız. Bu alanların başında otomotiv ekosistemi geliyor. Elektrikli araç şarj istasyonları ve otomotiv elektroniğinde önemli mesafeler kat ettik. Otomotive ek olarak batarya çözümlerimizle mobilite, yazılım gücümüzle de akıllı yaşamın geleceğinde önemli bir rol üstleneceğiz" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 141 yıllık hat yenilendi! Dünya listesine girdi: Görülmesi gerekenler arasında yer alıyor
- 2 Türk Hava Yolları, Taş Tepeler Projesi’nin ana sponsoru oldu
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu / İlan
- 4 Hizmet üretim endeksi martta arttı
- 5 Tarım ÜFE açıklandı
- 6 Yurtdışı telefon kararı! Vergisi ödense de kabul edilmeyecek...
- 7 Uzmanlardan banka promosyonu uyarısı! 11 banka açıkladı: Emekli promosyonu 20.000 TL’ye…
- 8 PERSONEL ALIMI 2024: 57 bini aşkın personel alımı ilanı Resmi Gazete'de! 19 kamu kurumu duyurdu
- 9 Tarım Kredi duyurdu! Et fiyatlarını ucuzlatacak hamle: 20 bin...
- 10 Petrolde Kanada etkisi! Benzin veya mazot fiyatı gelişmelerden etkilendi mi? Güncel akaryakıt fiyatları ne kadar?