Giriş Tarihi: 7.9.2022

Üç yılda beş kıtaya ulaştı

2019'DA Yeni Ekonomik Program kapsamında kurulan Türk Reasürans üç yaşına girdi. Hazine ve Maliye Bakanlığı'nın tek hissedar olarak kuruluşunda yer aldığı Türk Reasürans'ın Genel Müdürü Selva Eren, "Bugün itibarıyla yurtiçinde yerleşik 26 sigorta şirketi ve 5 kuruma trete ve ihtiyari reasürans alanında teminat sağlıyoruz. 17 ülkede yerleşik 25 sigorta ve reasürans sirketine reasürans kapasitesi sunuyoruz. Beş kıtada 61 farklı ülkeye güvence ihraç etmenin gururunu yaşıyoruz" değerlendirmesini yaptı. Selva Eren, Türk Reasürans'ın global pazarlarda bilinen bir marka olması için azimle çalıştıklarını belirtti. 2021'de tüm dünyada pandeminin olumsuz etkileri yaşanırken, 1 milyar 820 milyon lira prim üreterek, yılı 290 milyon lira kâr ile kapatan Türk Reasürans, üçüncü yılının ilk yarısında ise 1 milyar 725 milyon prim üreterek, 256 milyon kâr elde ederek dikkatleri astüne çekti. Türk Reasürans'ın öz kaynakları 3 yılda 1 milyar 125 milyon liraya yükselirken, aktifleri de 3.2 milyar liraya ulaştı. Yılın çok daha iyi finansal sonuçlarla kapatılacağı öngörülüyor. Eylül 2021'de 100 milyon lira sermayesi Türk Reasürans'ın bünyesinden karşılanmak suretiyle, Türkiye'de katılım esaslarına göre faaliyet gösteren ilk reasürans şirketi olan Türk Katılım Reasürans kuruldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.