Giriş Tarihi: 8.4.2010

Seramiksan inovatif ürünlerle Unicera Fuarı'nda

Seramiksan, Türkiye'de ilk kez nano teknoloji ile ürettiği leke tutmayan NanoTech granitleri ile yeni ürünleri Lappato ve Digiart'ı Unicera Fuarı'nda sektörün beğenisine sunuyor

Yer karosu, duvar karosu, sırlı granit, teknik granit, dış cephe kaplaması ve yapı kimyasalları üreticisi Seramiksan, 2010'da piyasaya sunduğu yeni ürün ve teknolojileri Unicera Fuarı'nda görücüye çıkartıyor. Seramiksan Satış ve Pazarlama Grup Başkanı H. Bülent Şamlı, Unicera Fuarı'nda bayi, sektör profesyonelleri ve tüketicilerin beğenisine sunulacak ürünler hakkında bilgiler vererek, Türkiye'de ilk defa Nano teknoloji uygulanarak parlak NanoTech granitleri ürettiklerini ifade etti. Şamlı, NanoTech granitlerin leke tutmadığını, bakteri barındırmayarak hijyen sorununu ortadan kaldırdığını, parlak ve estetik görünümleriyle beğeni topladığını ifade ediyor. Bir diğer yenilikçi ürünlerinin de Soluble Salt teknolojisinin kullanıldığı yüzeyi desenli ve parlatılmış granitler ile yarı matyarı parlak anti-slip kaymaz yüzey sırlı Lappato granitler olduğuna değinen Şamlı, 3 boyutlu dijital baskı kullanılan Digiart karoların da iddialı ürünleri arasında bulunduğunu anlatıyor.
YENİ ÜRÜNLERİ DEKOSAN TASARLIYOR
Yani ürün tasarımlarını Dekosan adlı tasarım ekibi tarafından hazırlandığını söyleyen Şamlı, "3 boyutlu bir çizim programı ve sosyal ağ fonksiyonlarından oluşan ücretsiz platformumuz SERA'cad de üketicilere, ücretsiz bir şekilde banyo ve mutfaklarının nasıl olacağını bilgisayar ortamında görme fırsatı sunuyor" dedi. Seramiksan'ın 1994 yılında 1 milyon 500 bin metrekare kapasite ile üretime başladığını hatırlatan Şamlı, "2009 yılında 22 milyon metrekarelik üretim kapasitesine ulaşarak Türkiye'de ve dünyada sayılı seramik ve granit üreticileri arasında yerimizi aldık. Fabrikamız, 340 bin metrekare açık alan üzerine kurulu. İhracata olduğu kadar, iç pazara da büyük önem veriyoruz. Türkiye genelinde 200 e yakın bayimiz bulunuyor" diye konuştu.
32 ÜLKEYE İHRACAT GERÇEKLEŞTİRİYOR
Ekonomik kriz ve artan enerji maliyetleri nedeniyle seramik sektöründe üretim şartlarının ağırlaştığına değinen Şamlı, "Kriz sebebiyle Amerika ve Orta Avrupa pazarlarına alternatif yeni pazarlara yöneldik ve satışlarımızın yaklaşık yüzde 30'unu oluşturan ihracat payımızı koruduk" diyor. İspanya ve İtalya'daki üreticilerin üretimlerini kısmen veya tamamen durdurmalarının Türk seramik üreticileri için fırsat yaratacağına inandığını ifade eden Şamlı, İsrail, Azerbaycan, Gürcistan, Kanada, İngiltere gibi yaklaşık 32 ülkeye ihracat yaptıklarını kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.