Perşembe 29.03.2012

Vestel'den 17 şehre özel buzdolabı

İstanbul Tasarım Bienali'nin eş sponsorlarından Vestel, 'tasarımda özelleştirme' temalı atölye çalışması ile üniversite öğrencilerine 17 şehire özel buzdolabı tasarlattı. Marmara, TOBB, Okan, Ege, İzmir Ekonomi, Yıldız Teknik, Yeditepe ve Maltepe üniversitelerinde endüstri ürünleri tasarımı, grafik tasarım ve iç mimarlık ve çevre tasarımı bölümlerinde okuyan öğrencilerden oluşan atölye katılımcıları, belirlenen 17 şehrin özelliklerini analiz ederek, soğutucu ürün (buzdolabı) tasarımını tanımladıkları bu özellikler doğrultusunda özelleştirdiler. Şehrin
KÜLTÜRÜ BİZDOLABINA YANSITILDI
Atölyenin ilk aşamasında katılımcı öğrencilerden, belirlenmiş 17 ili tarihi ve kültürel doku, yemek kültürü ve alışkanlıkları, kendine has yaşam tarzı gibi belirgin özelliklerini incelemeleri ve bunun sonucunda seçilen şehre ait tema ve anahtar kelimeleri sunmaları istendi. Sonrasında ise bu temalardan yola çıkarak teknik, işlevsel ve estetik açıdan "özelleştirme" temasına uygun tasarımlar gerçekleştirmeleri beklendi. Vestel Beyaz Eşya Endüstriyel Tasarım Grubu Yöneticisi Murat Hondu ve Vestel Beyaz Eşya Endüstriyel Tasarım Grubu uzman tasarımcılarından Nuray Işık'ın yürüttüğü çalışmalarda belirlenen iller ise şöyle: İzmir, Van, Mardin, Konya, Antalya, Çanakkale, Ankara, İstanbul, Kayseri, Hatay, Gaziantep, Adana, Kastamonu, Eskişehir, Kütahya, Bursa, Trabzon.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.