Çarşamba 26.06.2013

Müşterinin bir dediği iki olmayacak

Sinpaş GYO, müşteri ilişkileri alanında hizmet kalitesini artırmak için yeni bir yapılanmaya gitti. Bu kapsamda 2007'den bu yana hizmet verdiği 'Satış Sonrası Hizmetler' biriminde değişiklik yaptı. 'Müşteri İlişkileri Yönetimi' adıyla hizmet veren bu ekip, İstanbul'da şirketin merkezi Sinpaş Plaza'da 8, Bursa'da da 2 olmak üzere toplam 10 kişiden oluşuyor. Sinpaş GYO İcra Kurulu Başkanı Ömer Faruk Çelik, "Bugüne kadar 5 bini aşkın aileyi ev sahibi yaptık. Ev sahiplerimizin yaşam konforu bizim için çok önemli. Bu yıl müşteri ilişkileri kalitemizi artırmak için yaptığımız yeniliklerle hizmet altyapımızı değiştirip iş geliştirme planlarımızı global seviyeye taşıdık" diye konuştu

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.