Giriş Tarihi: 5.8.2013

Modoko AVM ile yurtdışına açılıyor

İstanbul'da 1969 yılından beri mobilya merkezi olan Modoko, yurtdışı yatırımlarına hazırlanıyor

İstanbul'da Anadolu yakasının 1969 yılından beri mobilya merkezi olan Modoko, dev projeleri arka arkaya hayata geçirecek. Toplam 267 işletmecinin 350 mağazada hizmet verdiği ve haftalık 4 bin kişinin ziyaret ettiği Modoko, yatırımı için onay alınan Modoko AVM'leri yurtdışına da yayma kararı aldı. 7 dönümlük araziye, AVM, otel ve teknik eğitim lisesi yapmak için kolları karar alan yönetim, Avrupa'ya Türk mobilyasını yerinde satmak için Modoko AVM'ler ihraç edecek. Modoko Yönetim Kurulu Başkanı İ. Etem Özçelik, Türk mobilyalarının dünyada çok tutulduğunu ve bu talebi yerinde değerlendirmek için yurtdışına açılmaya karar verdiklerini söyledi.
İlk mobilya AVM'si
Özçelik "Modoko'nun yönetim binasının olduğu 7 dönümlük bir arazi var. Oraya Türkiye'nin ilk mobilya AVM'sinin yanı sıra bir otel ve teknik lise kurmayı hedefliyoruz" dedi. Sabiha Gökçen Havalimanı'nın yurtdışı uçuşlara açılmasıyla yabancı alıcıların da artık Modoko'ya daha sık gelmeye başladığını söyleyen Özçelik "Modoko'ya gelerek alışveriş yapan yabancı misafirlerimizin kalacağı yakınlarda bir otel olmadığı için böyle bir proje düşündük. Belli şartlarda burada ücretsiz kalmaları bile mümkün olacak" dedi. 5 bin kişiye istihdam sağladıklarını söyleyen Özçelik, "Haftada 2 bin ila 4 bin kişiyi ağırlayan Modoko'da ziyaretçilerin yüzde 50'si alışveriş yapıyor" diyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.