Pazartesi 05.08.2013

'Yaz rehaveti avantaj olabilir'

Konutta yaşanan bu dönemi konut almak isteyenlerin avantaja dönüştürmesi gerektiğini savunan Demir İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Hamit Demir, konut almak isteyenlerin ramazan ayı ve yaz dönemindeki durgunluğu fırsata çevirmeleri önerisinde bulundu. Demir, tüketicilerin konut alacakları firmayı iyice araştırıp seçtiğinde, uzun vadede konutun hala iyi bir yatırım aracı olduğunu söyledi. Faiz oranları düştükçe tüketicilerin alım gücünün arttığına dikkat çeken Hamit Demir, "Faiz oranları, yüzde 1'in altında olduğunda tüketiciler konut almaya daha sıcak bakıyorlar. Ancak, faiz oranları 1'in üzerine çıktığında hem inşaat sektörü, hem de tüketiciler bu durumdan olumsuz yönde etkileniyor" dedi. Faiz oranındaki dalgalanmanın sadece sıfır projeleri değil, ikinci el konut sektörünü de etkilediğini söyleyen Hamit Demir, "Faiz oranlarının sürekli yükseleceğini ve bir yükseliş trendine gireceğini düşünmüyorum. Bunun bir geçiş dönemi olduğunu söyleyebiliriz. 2013 yılının sonu ve 2014 yılının başlarına doğru faiz oranlarının düşüş göstereceğini öngörüyorum" diye konuştu.
Bu bölgelerin yıldızı parlayacak
Gelecek dönemde İstanbul'da öne çıkan bölgeleri değerlendiren Hamit Demir, "Beylikdüzü, Bahçeşehir, Büyükçekmece ve Çatalca gibi bölgelerin yıldızı parlayacak. Hükümetin hızla gerçekleştirmek istediği Kanal İstanbul, 3 üncü köprü ve havaalanı projeleri bu bölgelerin değerine değer katacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.