Giriş Tarihi: 20.9.2013

Japonlar İstanbul'a Metropol'le adım attı

Metropol İstanbul, yaz döneminde satış rekoru kırdı. Olimpiyatları Türkiye'nin elinden alan Japonlar başta olmak üzere birçok yerli ve yabancı yatırımcıya 3 ayda 70 milyon TL'lik satış yapıldı

İstanbul Uluslararası Finans Merkezi sınırları içinde ticaret, finans, moda gibi modern yaşamın tüm unsurlarını birleştiren en büyük özel gayrimenkul projesi olarak inşa edilen, İstanbul'un çağdaş ikonu Metropol İstanbul'a yerli ve yabancı ilgisi artarak devam ediyor. Projede, Haziran-Temmuz- Ağustos döneminde yaklaşık 100 bağımsız bölümün satışı yapıldı.
YÜZDE 18'İNİ ALDILAR

Talebin düşük olduğu yaz döneminde gerçekleşen satışların 18'i olimpiyatları Türkiye'nin elinden alan Japonlar'a yapıldı. Japonlar'ın yanı sıra Araplar da yaz döneminde Metropol İstanbul'dan alım yaptı. Projeye olan ilgi özellikle ağustos döneminde tavan yaptı. Geçtiğimiz ayda 51 adet bağımsız bölümden yaklaşık 45 milyon TL'lik satış gerçekleşti.
HER KITADAN ALICI VAR

Metropol İstanbul'dan bugüne kadar Japonya ve Suudi Arabistan başta olmak üzere ABD, Azerbeycan, Irak, İran, İsviçre, Kore, Kuveyt, Fransa, Rusya ve Ürdün'den yatırımcılar alım yaptı. Dünyaca ünlü star Jennifer Lopez'in yanı sıra bünyesinde Lacoste, Burberry gibi markaları barındıran ve Türkiye'nin enerji devi Eren Holding başta olmak üzere birçok kurumsal firma da yer almıştı.
PROJENİN YÜZDE 60'I SATILDI
2015 yılında tamamlanması planlanan Metropol İstanbul'un şu ana kadar yüzde 60'ı satıldı. 700 bin metrekare yekpare inşaat alanıyla dünyanın en büyük projelerinden biri olarak yükselen Metropol İstanbul, üç yüksek binadan oluşuyor. Proje kapsamında bin 495 adet bağımsız bölüm bulunuyor. Metropol İstanbul, finans, iş dünyası ve modanın yeni merkezi olmaya hazırlanıyor. Finans merkeziyle bütünleşik bir yapıda kolayca erişilebilen, içerisinde alışveriş caddelerini barındıran Metropol Alışveriş Kompleksi'nin, yılda yaklaşık 22 milyon ziyaretçiyi ağırlaması bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.