Perşembe 19.03.2015

'Bundan sonra MIPIM fuarı bizden sorulur'

İstanbul Ticaret Odası (İTO) Başkanı İbrahim Çağlar, 1.5 milyon eurosu 96 metrekarelik dev maket olmak üzere fuardaki tüm İstanbul tanıtımları için toplam 3.5 milyon euro harcadıklarını söyledi. "İtibar ve icraatta tasarruf olmaz" diyerek, bütçeyi kısıtlamadıklarını ifade eden Çağlar, İstanbul'un yalnızca mega projelerle değil gecesi ve gündüzüyle yaşatıldığını belirtti. Caglar, "MIPIM'in en görkemli katılımcısıyız. O kadar ki, bundan sonra Cannes bizden sorulur" diye konustu. İstanbul Çadırı'nda yer alan projelerden en çok Kanal İstanbul'un yatırımcıların ilgisini çektiğini ifade eden Çağlar, şunları söyledi: "Kanal İstanbul'a yer veremedik ancak çevresinde yeni bir şehir kurulacak olması nedeniyle yatırımcılar tarafından çok ilgi görüyor. Kentsel dönüşüm de dikkat çekiyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.