İstanbul seçim anket sonuçları nasıl, kim önde? Yerel seçim anketi sonuçları açıklandı! İşte Murat Kurum ve Ekrem İmamoğlu oy oranları

Mahalli İdareler Genel Seçimleri için geri sayım devam ediyor. 31 Mart 2024 Pazar günü yapılacak Türkiye Yerel Seçimlerinde İstanbul Büyükşehir Belediyesi için 52 aday yarışacak. Bu isimler arasında ise AK Parti İBB Başkan adayı Murat Kurum ile mevcut İBB Başkanı ve CHP adayı Ekrem İmamoğlu öne çıkıyor. Megakentte yaşayan seçmenlerle yapılan anketler ise Murat Kurum ve Ekrem İmamoğlu oy oranları ile kim önde, fark yüzde kaç sorularına yanıt veriyor. Bu kapsamda İstanbul seçim anketi sonuçları 2024 son dakika verileri yakından takip ediliyor. Peki, Son seçim anket sonuçları nasıl, İstanbul'da kim önde? İşte, 31 Mart öncesi İstanbul seçim anketi sonuçları son tablo…

İstanbul seçim anket sonuçları son dakika verileri yerel seçimlere sayılı günler kala milyonlarca seçmenin gündemindeki yerini aldı. 31 Mart 2024 tarihinde düzenlenecek olan Mahalli İdareler Genel Seçimleri için geri sayım sürüyor. Siyasi partiler, aday listelerini Yüksek Seçim Kurulu'na teslim etti. Buna göre, İstanbul Büyükşehir Belediyesi için 52 aday yarışacak. Bu gelişme sonrası ise AK Parti adayı Murat Kurum ve CHP adayı Ekrem İmamoğlu oy oranları son durum araştırmaları başladı. Seçim anketi sonuçları 2024 verileri ile adayların oy potansiyeli belli oldu. Peki, 2024 Son seçim anketi sonuçları nasıl, kim önde, hangi aday kazanır? İşte, Murat Kurum ve Ekrem İmamoğlu oy oranları.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.