BAYRAMDA MARKETLER AÇIK MI KAPALI MI? 2023 Kurban Bayramı’nın son günü ŞOK, A101, BİM, Migros marketler çalışıyor mu, saat kaça kadar açık?

Bu yıl Kurban Bayramı 28-29-30 Haziran-1 Temmuz tarihlerinde idrak ediliyor. Bilindiği üzere 4,5 gün süren bayram tatili süresince birçok işletme kapalı oluyor. Hal böyle olunca bayramda marketlerin çalışma saatleri merak ediliyor. Bu noktada bayramda marketler açık mı kapalı mı sorusuna yanıt aranıyor. Özellikle ŞOK, A101, BİM, Migros gibi zincir marketlerin çalışma durumu merak ediliyor. Çeşitli ihtiyaçlarını karşılamak isteyen vatandaşlar ''Bugün marketler saat kaça kadar açık, kaçta kapanıyor'' sorularını gündemde tutuyor. Peki, 1 Temmuz Kurban Bayramı'nın son günü ŞOK, A101, BİM, Migros marketler çalışıyor mu, saat kaça kadar açık? İşte, yanıtı…

Bayramda marketler saat kaça kadar açık, kaçta kapanıyor soruları yanıt aramaya devam ediyor. 4 gün süren Kurban Bayramı'nın 4. ve son günü bugün idrak ediliyor. Çeşitli ihtiyaçlarını karşılamak için alışveriş yapmak isteyen vatandaşlar araştırmalarına hız kazandırdı. 1 Temmuz 2023 Bugün marketler açık mı kapalı mı sorusu gündemdeki yerini aldı. Resmi tatil olarak değerlendirilen bu süreçte birçok kurum ve kuruluş hizmet vermiyor. Hal böyleyken ŞOK, A101, BİM, Migros gibi zincir marketlerin çalışma saatleri merak ediliyor. Peki, Bayramda marketler açık mı kapalı mı, çalışıyor mu? İşte, Kurban Bayramı'nın 4. ve son günü 1 Temmuz 2023 ŞOK, A101, BİM, Migros market çalışma saatleri…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.