İSTANBUL SEÇİM ANKETİ SONUÇLARI 📑 Son seçim anketlerinde kim önde, hangi aday? İşte Murat Kurum ve Ekrem İmamoğlu oy oranları

İstanbul seçim anket sonuçları 2024 son dakika verileri 31 Mart'a doğru adım adım ilerlerken yakın takibe alındı. Mahalli İdareler Genel Seçimleri için sayılı günler kaldı. İstanbul Büyükşehir Belediyesi için yarışacak 52 isim arasında AK Parti adayı Murat Kurum ile mevcut İBB Başkanı ve CHP adayı Ekrem İmamoğlu ön planda. Geri sayım sürerken megakentte yaşayan binlerce seçmene "Türkiye Yerel Seçimlerinde hangi adaya oy verirsiniz?" sorusu yöneltildi. Verilen yanıtlar ile Murat Kurum ve Ekrem İmamoğlu oy oranları belli oldu. Peki, İstanbul seçim anketi sonuçları nasıl, kim önde, hangi aday kazanıyor, fark yüzde kaç? İşte, Son seçim anketi sonuçları ile adayların oy oranları…

İstanbul seçim anketi sonuçları ile adayların oy oranları gündemde! 31 Mart'ta yapılacak Türkiye Yerel Seçimleri ile yeni belediye başkanları, belediye meclisi üyeleri ve muhtarlar belirlenecek. İstanbul Büyükşehir Belediyesi için 52 aday yarışacak. Sayılı günler kala bazı araştırma şirketleri megakentte seçmenin nabzını tuttuğu araştırma sonuçlarını yayımladı. Seçim ayının yaklaşmasıyla beraber İstanbul Büyükşehir Belediye adayları Murat Kurum ve Ekrem İmamoğlu oy oranları için sorgulamalar hız kazandı. Peki, 2024 Seçim anketi sonuçları nasıl, kim önde, hangi aday kazanır? İşte, Son seçim anketi sonuçları ile adayların oy oranları 2024 son durum…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.