Seçime 23 gün kala İstanbul'da kim önde? Yerel seçim anket sonuçları verileri geldi! İşte Murat Kurum ve Ekrem İmamoğlu oy oranları

Türkiye Yerel Seçimleri için bir aydan daha kısa bir süre kaldı. 31 Mart 2024 Pazar günü yapılacak Mahalli İdareler Genel Seçimleri'nde İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı için 52 aday yarışacak. Megakentte yaşayan seçmenlerle yapılan anketlere göre yarış, AK Parti İBB Başkan adayı Murat Kurum ve CHP İBB Başkan adayı Ekrem İmamoğlu arasında geçiyor. Şirketlerden gelen İstanbul seçim anketi sonuçları son dakika verileri ile Murat Kurum ve Ekrem İmamoğlu oy oranları nasıl, kim önde, fark yüzde kaç soruları yanıtlanıyor. Peki, Son anket sonuçları nasıl, İstanbul'da kim önde? İşte, 31 Mart öncesi İstanbul seçim anketi sonuçları son durum tablosu…

İstanbul seçim anket sonuçları son dakika verileri milyonlarca seçmenin gündemindeki yerini koruyor. Türkiye seçim ayına girdi. Bilindiği üzere Mahalli İdareler Genel Seçimleri 31 Mart Pazar günü gerçekleştirilecek. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı için 52 aday yarışacak. Bu noktada seçim anketi sonuçları 2024 verileri ile adayların oy potansiyeli merak edilip araştırılmaya başlandı. Öne çıkan isimlerden AK Parti İBB Başkan adayı Murat Kurum ve CHP İBB Başkan adayı Ekrem İmamoğlu oy oranları son durum belli oldu. Peki, 2024 Son seçim anketi sonuçları nasıl, kim önde, hangi aday kazanır? İşte, Murat Kurum ve Ekrem İmamoğlu oy oranları.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.