Son dakika haberi: Dünya Sağlık Örgütünün şaşırtan coronavirüs kronolojisi: Çelişkiler, soru işaretleri, kaos...

Dünya Sağlık örgütü ne yapmak istiyor? Tüm dünyanın kabusu haline gelen coronavirüs salgını nedeniyle Dünya Sağlık Örgütü, "geç adımlar atmak", "çelişkili mesajlar vermek" ve "Çin'in piyonu" olmakla suçlanıyor. Coronavirüsün ilk ortaya çıktığı dönemlerde, coronavirüsün insandan insana bulaşmadığını iddia eden DSÖ, Çin ile sınırlarınızı kapatmayın çağrısında bulunması şaşkınlıkla karşılanmıştı. Hatta DSÖ Genel Direktörü Tedros Adhanom Ghebreyesus, 26 Şubat'ta Kovid-19 için "salgın" kelimesinin kullanılmasına karşı olduklarını dile getirmişti. Coronavirüsün ortaya çıktığı andan itibaren DSÖ'nün konuya yaklaşımı bir çok ülke tarafından tepkiyle karşıladı. 11 Mart'ta küresel pandemi ilan edilen coronavirüs salgını nedeniyle örgüt tarihinin en zor dönemini geçiriyor. İşte DSÖ'nün çelişki, soru işareti ve kaos içeren coronavirüs kronolojisi...

Küresel tehdit haline gelen coronavirüs salgınına Dünya Sağlık Örgütü'nün yaklaşımları tepkiyle karşılanıyor. Örgütün coronavirüs salgınının insandan insana bulaşmadığını iddia etmesi hatta Çin ile sınırlarınızı kapatmayın çağrısı yapması şaşkınlıkla karşılandı. DSÖ Genel Direktörü Tedros Adhanom Ghebreyesus, 26 Şubat'ta Kovid-19 için "salgın" kelimesinin kullanılmasına karşı olduklarını dile getirdiği biliniyor. İşte coronavirüs pandemisindeki çelişkiler, soru işaretleri, kaos...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.