Dünyanın en uzun asma köprüsü olacak! 1915 Çanakkale Köprüsü'nde dikkat çeken metot!
Tamamlandığında 2.023 metre orta açıklık uzunluğu ile dünyanın en uzun asma köprüsü unvanını alacak 1915 Çanakkale Köprüsü'nde inşaat çalışmaları son sürat devam ederken, çalışmalarda itme-sürme tekniği kullanıldı.
1915 Çanakkale Köprüsü inşaatında itme-sürme tekniği kullanıldı. Avrupa'da 1960'lı yılların başında kullanılmaya başlanan itme-sürme yöntemi Türkiye'de de genellikle köprü yapımlarında tercih edilen bir yöntem. İtme-sürme yöntemiyle hem zaman kaybının önüne geçilirken, hem de yerinde üretim yapılmış oluyor.
EN SON GALERİLER
- 1 200 kişilik ilan verdi 7 kişi alabildi! Deprem bölgesinde iş insanları eleman bulamıyor
- 2 Hazine ve Maliye Bakanlığı harekete geçti! Enflasyon fırsatçılarına vergi takibi
- 3 Akaryakıtta tek fiyat dönemi başlıyor! Tarih belli oldu
- 4 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 5 Emeklinin 4 aylık zam oranı tek tek hesaplandı! İşte o tablo
- 6 Dilan Polat ve Engin Polat çiftinin davasında flaş gelişme! Yasa dışı bahisi o aplikasyon çözecek
- 7 Oto piyasasına yeni düzenleme! Ticaret bakanlığı harekete geçti: Bayiye teslimden sonra...
- 8 Kiralık IBAN yasa dışı bahise uzandı! Milyonlarca dolarlık para trafiği
- 9 Karadeniz’de doğalgazdan sonra petrol! Bakan Bayraktar o illerimizi işaret etti
- 10 3600 EK GÖSTERGE HABERLERİ 2024 || 3600 Ek gösterge Torba Yasa’da var mı, ne zaman çıkacak, Meclis'ten geçti mi?
- 11 IBAN ile vergi kaçıran yandı! Bakanlık inceleme başlattı: Hesaplar tek tek incelenecek