Hem kazan hem gençliğini yaşa!

Sabancı Holding'den Garanti Bankası'na, Vodafone'dan Doritos'a gençlik iletişimi yapmayan firma kalmadı. Hal böyle olunca gençler için büyük avantaj sağlayan harçlık pazarının büyüklüğü 80 milyar TL'ye ulaştı...

TUĞÇE ALTINSOY

Türkiye’nin en çok okunan ekonomi dergisi Para, son sayısında yine çok ses getirecek bir dosya hazırladı

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.