Türkiye'nin en değerli markası açıklandı! Bakın zirvede hangi şirket var?

Türkiye'de 2020 yılının en değerli markaları belli oldu. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance yaptığı araştırma ile merakla beklenen sonuçları açıklarken, listede bankalar öne çıktı. Öte yandan en değerli 100 marka arasına 8 yeni şirket dahil oldu. Peki Türkiye'nin en değerli markası hangi kuruluş oldu? İşte Türkiye'nin en değerli 20 markası...

TÜRKİYE'NİN 100 MARKASININ TOPLAM DEĞERİ 24,6 MİLYAR DOLAR

Brand Finance Türkiye Direktörü Muhterem İlgüner, AA muhabirine, Türkiye'nin en değerli 100 markasına ilişkin değerlendirmede bulundu.

İlgüner, "Türkiye'nin en değerli 100 markasının toplam değeri bu yıl geçen yıla göre göre yüzde 24 artarak 24,6 milyar dolara ulaştı." dedi.

Türk şirketleri küresel oyuncular haline geldikçe hasılatlarının büyük bölümünü yaygın küresel para birimleriyle gerçekleştireceklerini belirten İlgüner, "Böylece kur riskinden daha az etkilenecekler ve marka değerlerini koruyacaklardır. Bunun için, Türk şirketlerinin 'dünya markası' olma hedefinden şaşmamaları ve her zaman markalarını küresel ölçekte değerli hale getirmek için çaba harcamaları gerekecektir." değerlendirmesinde bulundu.

BRAND FİNANCE'IN ARAŞTIRMASINA GÖRE, TÜRKİYE'NİN EN DEĞERLİ İLK 20 MARKASI ŞU ŞEKİLDE

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.