CHP, HDP ve Zafer Partisi aynı çizgide buluştu: Erdoğan düşmanlığı...

8'li koalisyonun Cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu, 28 Mayıs'ta yapılacak Cumhurbaşkanlığı Seçimi'nin ikinci turu öncesinde milliyetçi, muhafazakar seçmenin oylarını alabilmek için apar topar söylem değiştirdi. Bu kapsamda Kılıçdaroğlu, Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ ile 7 maddelik bir mutabakat metni imzalarken, Kandil'in partisi HDP'nin mutabakat metninde yer alan 'kayyum' maddesine rağmen hangi tavrı takınacağı merak konusu olmuştu. HDP Eş Genel Başkanı Pervin Buldan, yaptığı açıklamada, Cumhurbaşkanı Seçimi'nin ikinci turunda Kemal Kılıçdaroğlu'nu desteklemeye devam edeceklerini açıkladı. Buldan'ın açıklamasında 'Erdoğan düşmanlığı' vurgusu ise dikkat çekti. Yaşanan tüm bu gelişmeler; 'Kılıçdaroğlu kazanırsa iç savaş çıkar' diyen Ümit Özdağ'ı, CHP ve HDP ile aynı çizgide yani 'Erdoğan düşmanlığı'nda buluşturdu…

Türkiye 14 Mayıs'ta Cumhurbaşkanı ve 28. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri için sandık başına gitti. Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) çoğunluk Cumhur İttifakı'nın olurken, Başkan Recep Tayyip Erdoğan 49,52, Kemal Kılıçdaroğlu yüzde 44,88, Sinan Oğan yüzde 5,17, Muharrem İnce yüzde 0,43 oy aldı. Başkan Erdoğan en yakın rakibine 2 milyon 539 bin oy fark attı ancak salt çoğunluk elde edilemediği için seçim ikinci tura kaldı. Türkiye 28 Mayıs'ta Cumhurbaşkanı Seçimi ikinci turu için yeniden sandık başına gidecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.