Deprem değil 'Yüzyılın Felaketi' | 85 milyonun kalbi deprem bölgesinde 'bir' atıyor

Türkiye, 1939 yılında Erzincan'da yaşanan 7.2 ve 17 Ağustos 1999'da yaşanan 7.4 büyüklüğündeki Marmara Depremi'nden sonra dün peş peşe iki büyük depremle sarsıldı. Merkez üssü Kahramanmaraş Pazarcık ilçesi olan, yerin 7 kilometre derinliğinde saat 04.17'de meydana gelen 7.7 büyüklüğündeki deprem 10 ilde hissedildi. 7 günlük milli yas ilanını getiren felaket bölgesinde canhıraş bir deprem-arama kurtarma çalışması sürüyor. Türkiye'de 81 ilde tek gündem deprem bölgesine yardım edebilmek. Devlet-millet el ele yaraları sarmak için seferber oldu. İşte detaylar ve deprem bölgesinden son görüntüler

Son dakika deprem haberleri: Kahramanmaraş, Hatay, Gaziantep, Adıyaman, Osmaniye, Malatya, Şanlıurfa, Diyarbakır, Adana ve Kilis'te binaların yıkımına neden olan depremin artçıları bile yıkıcı oldu. Bu depremden yaklaşık 9 saat sonra saat 13.24'te merkez üssü Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesi olan 7.6 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. İkinci deprem Gaziantep, Malatya, Hatay, Adana, Mersin, Osmaniye, Adıyaman, Şanlıurfa, Diyarbakır Samsun, Ankara, Muğla, Sakarya, Ordu, Kırşehir, Düzce'de hissedildi. 14 saatte 185 artçı meydana geldi, 10 ilde 6 bin 216 bina yıkıldı, 3'ü asker 2379 kişi hayatını kaybetti, 14 bin 483 kişi yaralandı, 7 bin 840 kişi de kurtarıldı. Türkiye Afet Müdahale Planı kapsamında deprem 4. seviye olarak ilan edilirken, deprem Suriye, Lübnan, Irak ve Mısır'da da hissedildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.