Sadri Şener ilk kez SABAH'a konuştu

Fotoğraflar: Fehmi ÖZGÜLER

Trabzonspor Kulübü ligde zirvede ve önümüzdeki hafta da kongreye gidiyor. Bordo-mavili kulübün renkli başkanı Sadri Şener ile hem lig, hem de geride kalan üç yılı, hatalarını, projelerini, Türk futbolunu, transferi ve geleceğe yönelik düşüncelerini konuştuk.
Üç yılda neler yaptınız başkanım? Geldiğimiz zaman farklı bir Trabzonspor vardı. Şimdi güzel, hedefi olan bir Trabzonspor var. Lider bir Trabzonspor var. Çok yatırım yaptık, takımda bir iskelet kurduk. Kurumsal bir yapı oluşturduk. Şimdi yavaş yavaş yaptığımız yatırımların karşılığını almaya başladık. Mesala göreve geldiğimiz zaman takımın bir otobüsü bile yoktu. Kulüpte tek otobüs vardı, onu da ben almıştım yıllar önce. Yani 20 sene önce filan... İki sıfır araç aldık. Şimdi hafta sonu üçüncü büyük otobüsümüzü alıyoruz. MAN'dan gelecek. Trabzonspor için özel olarak diyazn edildi. Bir otobüs de altyapıya verdik. Yani çok yol aldık. Birçok sponsorla anlaşmalar yapıldı. Profesyonellerle daha çok iş yapmaya başladık. Artık bambaşka bir Trabzonspor var.